دو طلا، یک نقره و یک برنز ره‌آورد ورزشکاران کرمانی 
از مسابقات پاراوزنه‌برداری قهرمانی کشور

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان ، مهدی نخعی مشاور عالی مدیرکل بهزیستی و رییس هیات جانبازان و معلولین استان کرمان گفت : بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور پاراوزنه‌برداری مردان و زنان و هفتمین دوره تحت نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک IP، یادبود زنده‌یاد سیامند رحمان و گرامیداشت سپهبد شهید جاج قاسم سلیمانی در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به مدت دو روز در تهران برگزار شده بود، عصر سه‌شنبه با رقابت‌ ورزشکاران سنگین وزن به پایان رسید و تیم کرمان که با شش ورزشکار در این مسابقات شرکت کرده بود، صاحب چهار مدال رنگارنگ شد

.

وی با اشاره به بالا بودن سطح این دوره از مسابقات افزود : در پایان این رقابت‌ها منصور پورمیرزایی قهرمان بااخلاق و ارزنده جهان در دسته سنگین وزن با رکورد 241 کیلوگرم به نشان نقره دست یافت. همچنین علی‌اصغر ابارقی در وزن 88 کیلوگرم جوانان با زدن وزنه 174 کیلویی به مقام نخست و مدال طلا رسید. جواد سیدی دیگر مدال‌آور تیم کرمان بود که در دسته‌ی 59 کیلوگرم برزرگسالان با پرس وزنه 146 کیلویی در جایگاه سوم ایستاد و به مدال برنز دست یافت. ضمن اینکه هادی پاکدامن چهارم و حسین اکبری پنجم شد.

مهدی نخعی با بیان اینکه ورزشکاران پارا المپیکی کرمان همواره سرآمد ورزشکاران کشور بوده اند اظهار داشت : در دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور وزنه برداری بانوان جانباز و معلول نیز که با حضور ۱۷ تیم از استان های مختلف برگزار شد ، حدیث بیت‌اللهی، بانوی هفده ساله کرمانی در دسته‌ی 67 کیلوگرم جوانان با ثبت رکورد 45 کیلوگرم طلایی و در جایگاه نخست وزن خود ایستاد و ناهید ابراهیمی دیگر شرکت‌کننده کرمانی در مقام چهارم وزن 55 کیلوگرم بزرگسالان قرار گرفت.

کد خبر 32702

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد