آتش‌سوزی شیرخوارگاه آمنه مهار شد؛ کودکان در سلامت کامل

رییس مرکز اورژانس تهران از مهار آتش‌سوزی شیرخوارگاه آمنه پایتخت خبر داد و افزود: با تلاش آتش‌نشانان این حادثه مهار و همه کودکان و کارکنان حاضر در این شیرخوارگاه به سلامت خارج شدند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از ایرنا، پیمان صابریان روز چهارشنبه در این باره گفت: در این حادثه یک آتش‌نشان مصدوم و سرپایی در محل مداوا شد.

وی افزود: تکنسین های اورژانس به همراه سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس تا پایان عملیات در محل حضور داشتند.

صابریان علت این آتش سوزی را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام و تاکید کرد: همه کودکان حاضر در این شیرخوارگاه در سلامت کامل هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در این حادثه ماموران سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده کردند محل آتش سوزی در یک مرکز نگهداری کودکان شیرخوار به وسعت یک ساختمان ۲ طبقه است.

سید جلال ملکی افزود: حادثه آتش سوزی در یک اتاق واقع در طبقه اول رخ داده بود که محل نگهداری لوازم اضافی بوده و حالت انباری داشت.

وی ادامه داد: شدت آتش زیاد نبود و کارکنان توانسته بودند جلوی حریق را پیش از رسیدن آتش نشانان بگیرند.

ملکی علت این حادثه را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد و گفت: بنا بر گفته فرمانده عملیات این آتش سوزی جزئی بوده و بیشتر دودزدگی در محل وجود داشت.

کارشناس روابط عمومی بهزیستی استان تهران نیز در خصوص آتش سوزی در شیرخوارگاه آمنه اظهار داشت: آتش سوزی در انبار این شیرخوارگاه در طبقه بالا حدود ساعت هشت به وقوع پیوست و به سرعت خاموش شد.  

مهدی مقاری افزود: در واقع کودکان این شیرخوارگاه در ساختمان دیگری بودند و هیچ اتفاقی برای آنها نیافتاده است.  

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از رسانه ها مدعی شدند که کودکان دچار سانحه آتش سوزی شدند که این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد.

کد خبر 32698

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد