شهر تهران| نشست هم اندیشی و هماهنگی با  موسسات خیریه با موضوع پویش عیدانه

نشست هم اندیشی با حضور معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی، کارشناسان آن حوزه و خیرین شهرستان تهران در خصوص پویش عیدانه در سالن اجتماعات بهزیستی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در ابتدای این نشست میترا گلستانی سرورانی معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان تهران از کمک ها و تلاش‌های به عمل آمده خیرین تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه خیرین با هم اندیشی به  ارائه راهکارها و انتقال تجربیات خود جهت کمک به بهبود وضعیت مددجویان پرداختند.

از جمله مصوبات این نشست، تشکیل مجمع خیرین بهزیستی شهر تهران، تشکیل بانک جامع اطلاعات مددجویان و تسهیل انجام خدمات ارائه شده به آنان بر اساس اولویت بندی نیازمندی های جامعه هدف، عدم موازی کاری موسسات در ارائه خدمات به مددجویان، طرح درآمدزایی آنلاین، استعدادیابی مددجویان وتوانمند سازی آنها، معرفی مددجویان موفق دربرنامه تلویزیونی جهت شناسایی آنها، گروه بندی خیریه ها و ایجاد کارگروه‌های تخصصی با توجه به اهداف موسسه خیریه، تقسیم بندی خیریه ها براساس مناطق جغرافیایی جهت تسهیل خدمات ارائه شده به مددجویان، تشکیل جلسات خیریه بصورت ماهیانه و مدون جهت هم افزایی و ارتباط موثر خیریه ها بود.

گفتنی است؛ این خیرین نیکوکار آمادگی خود را نسبت به اهدای چهار هزار و ۵۰۰ سبد ارزاق به مددجویان بهزیستی برای پویش عیدانه اعلام کردند.  
 

کد خبر 32697

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد