مهدیشهر ا آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید شهرستان

در این مراسم از خدمات و زحمات هدی ناظمی تقدیر و ربابه گلوردیان بعنوان سرپرست جدید اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر معارفه شد

به گزارش روابط عمومی ادراه کل بهزیستی استان سمنان آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر برگزار شد.

این مراسم با حضور میقانی فرماندار شهرستان مهدیشهر، علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان، حمید همتیان مسئول حراست اداره کل در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

در این مراسم از خدمات و زحمات هدی ناظمی تقدیر و ربابه گلوردیان بعنوان سرپرست جدید اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر معارفه شد.

علیرضا ایزدپور در ابتدای این مراسم ضمن قدردانی از همراهی و همدلی فرماندار شهرستان در ارائه خدمات به جامعه هدف و تقدیر از زحمات دکتر ناظمی در زمان تصدی گری پست مدیر شهرستان و آرزوی توفیق خدمت همراه با سلامت و آخر عاقبت بخیری برای خانم گلوردیان در سمت جدید ابراز داشتند : اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر یک هزار و ۳۲۰ توانخواه در قالب ۹۷۰ نفر توانبخشی و ۳۵۰ نفر در حوزه اجتماعی با ۱۲ نفر پرسنل اداری تحت حمایت دارد و این افراد از خدمات بهزیستی این شهرستان بهره مند می شوند.

ایشان در ادامه یکی از الویت های سازمان بهزیستی را ارائه خدمات و ارتقای سطح کمی و کیفی زندگی توانخواهان تحت حمایت دانسته و افزودند : بهزیستی شهرستان مهدیشهر با تحت نظارت داشتن یک مرکز نگهداری بیماران روان، یک مرکز مشاوره، یک مرکز ترک اعتیاد و یک موسسه خیریه در حال ارائه خدمات به آحاد جامعه و جامعه هدف خود می باشد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان یکی از مقدمات لازم برای ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف را درک شرایط موجود دانسته و افزودند : فکر و برنامه ریزی جزیره ی در سازمان و دستگاهی راهی شکست خورده و بی نتیجه است و ما هر کجا به موفقیتی دست یافته ایم در سایه همدلی  و همراهی بوده است و انتظار می رود همکاری ها و همدلی بیش از پیش ادامه دار و منجرب به ارائه خدمات مطلوب و رضایت جامعه هدف گردد.

میقانی فرماندار شهرستان مهدیشهر در ابتدای این مراسم ضمن خوش آمدگویی به مدیرکل بهزیستی و هیات همراه از زحمات و تلاش های بی چشم داشت و شبانه روزی هدی ناظمی تقدیر و با ابراز خرسندی از انتصاب سرکارخانم گلوردیان درباره خصایص ویژه ایشان افزودند : خانم گلوردیان نیروی بومی، آشنا به فرهنگ و جغرافیا منطقه و نیروی متخصص و متهعد می باشند.

ایشان با آروزی توفیق خدمت برای سرپرست جدید شهرستان، خواستار تعامل همانند گذشته اداره بهزیستی شهرستان با فرمانداری، دیگر دستگاههای اجرایی شهرستان شدند و تاکید داشتند : اولویت خدمت در شهرستان آحاد افراد جامعه هستند و در راه خدمت به مردم نباید از هیچ کوششی دریق داشت.

پس از مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید بهزیستی شهرستان مهدیشهر فرماندر و مدیرکل بهزیستی استان با همراهی مدیر و کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر از منزل توانخواه تحت حمایت بهزیستی شهرستان بازدیدی داشتند و پیگیر مسائل و مشکلات ایشان و دستورات لازم بمنظور رفع مشکلات توانخواه ابلاغ شد.

پس از این بازدید مدیرکل و مسئول حراست اداره کل بهزیستی استان در اداره بهزیستی شهرستان حضور و با همکاران این اداره دیداری داشتند.

کد خبر 32694

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد