از بهزیستی استان البرز به جهت کسب رتبه دوم در پویش پازل همدلی تقدیر شد

مراسم «اختتامیه پویش پازل همدلی» صبح امروز با حضور دکتر وحید قبادی دانا معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور،دکتر ذوالفقار یزدان مهر معاون مشارکت های مردمی، مدیران کل بهزیستی استانهای کشور ، موسسات غیردولتی، توانمندسازی و امور مجلس و جمعی از مسئولان و دست اندرکاران اجرای این پویش، صبح امروز در ساختمان ستاد بهزیستی کشور بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز ، در این جلسه که با موضوع گزارش پازل همدلی و تقدیر از استانهای برتر و همچنین رونمایی از سامانه سقف همدلی برگزار گردید از بهزیستی استان البرز به منظور کسب رتبه دوم کشوری تقدیر شد.

در این جلسه گزارش پازل همدلی توسط دکتر یزدان مهر معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی کشور ارائه گردید و از ۵۰ خیّر شاخص با اهدا لوح سپاس که به امضای دکتر قبادی دانا رسیده بود تقدیر به عمل آمد که با توجه به برگزاری جلسه آنلاین ، در اسرع وقت توسط مدیران کل بهزیستی استانها به خیرین محترم اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است در این جلسه از روابط عمومی بهزیستی استان البرز نیز به جهت فعالیت رسانه ای و تبلیغاتی این پویش به همراه روابط عمومی استان های کردستان و مازندران به عنوان روابط عمومی برتر تقدیر شد.

کد خبر 32646

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد