یک هزار و ۴۰۰ کوله پشتی در بین دانش آموزان کم برخوردار توزیع شد

مدیر کل بهزیستی استان زنجان از توزیع یک هزار و ۴۰۰ کوله پشتی  پس از برگزاری پویش همدلی بین  دانش آموزان کم برخوردارو تحت پوشش بهزیستی  خبر داد و گفت : زنجان دیار کریمان است و با همراهی نیات خیر و کمک های جمعی بسیاری از مشکلات مددجویان بهزیستی رفع می گردد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان در آستانه روز احسان و نیکوکاری مراسم اختتامیه پویش همدلی  باحضور رئیس سازمان بهزیستی کشورو مدیران کل استانها ( بصورت ویدئو کنفرانس ) برگزار شد ، اظهار کرد : خیرین زنجانی نزدیک به  ۸۶ میلیون تومان به پویش همدلی و دانش آموزان کم برخوردار زنجانی کمک کردند.

وی با بیان اینکه هر قطعه پازل همدلی به مبلغ ‌۱۰ هزار تومان از طریق خیرین خریداری شد  ، افزود : این امر با همراهی خیرین نیک اندیش محقق شد و هزار و ۴۰۰ دانش آموز تحت پوشش بهزیستی بسته لوازم التحریر و کوله  پشتی دریافت نمودند.

مدیرکل بهزیستی استان در خصوص نحوه واریز مبالغ در این پویش گفت : خیرین با مراجعه به سایت پازل همدلی قطعات مورد نظر استان خود را خریداری و این مبلغ با ارائه کد رهگیری به حساب اعلامی سازمان بهزیستی کشور واریز شده است.

وی یادآور شد : از سری حمایت های جانبی بهزیستی که با همکاری بنیاد مستضعفان صورت گرفته است اختصاص ۱۲۷ دستگاه تبلت به فرزندان امداد بگیر  در مقطع اول و دوم دبیرستان  است که ازاین تعداد ۱۰۳ دستگاه توزیع و ۲۴ دستگاه دیگر در حال توزیع است .

محمدی با اشاره به اینکه بهزیستی استان زنجان با نیاز سنجی جامعه هدف از مشارکت خیرین بهره گرفته و خدمات مربوئط را ارائه می دهد ، اضافه کرد : یکی از نیازهای اساسی جامعه هدف مسکن است و بهزیستی در تلاش است باهمت خیرین این بار سقفی برای مددجویان نیازمند  فاقد مسکن تهیه کند .


 

کد خبر 32644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد