هر سازمانی برای تحقق به اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمت به مردم نیازمند توجه به تمامی مخاطبان خود می باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخوردهای حاصل، تعاملات دوسویه و انتخاب راهبردهای ارائه خدمت، سخت و ناممکن می‌شود. ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکان پذیر است که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام، تعامل و مشارکت خود را کامل کند. سازمانی در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسبِ جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ کند.

بهزیستی زنجان در تلاش است با برنامه محوری، نگاه سیستمی و توان کارشناسی، خدمات خود را در چارچوب وظایف قانونی خود به مخاطبین ارائه کند. در همین خصوص و به منظور جلب مشارکت های مردمی، بهزیستی زنجان لازم می داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم به ویژه نخبگان، متخصصین، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان را گردآوری و راهبردهای منتج به افزایش کیفیت خدمات را تدوین کند.
مخاطب گرامی شما می توانید دیدگاه خود را از طریق راههای ارتباطی زیر اعلام نمایید. بدیهی است نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما کمک بزرگی در ایجاد شرایط مطلوب در نحوه ارائه خدمات ما خواهد داشت.
1- لینک الکترونیکی موجود در سایت اداره کل بهزیستی استان زنجان با عنوان تماس با ما
2- تماس با شماره تلفن های اعلام شده در بخش شماره تماسهای مدیران
3- ارایه درخواست به صورت حضوری در میز خدمت اداره کل بهزیستی استان زنجان
4- ارائه نظر و پیشنهاد از طریق فرم نظردهی و دریافت کد رهگیری
 

کد خبر 32626

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد