هفتمین کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد برگزار شد

مدیر کل بهزیستی استان گفت: اعتیاد مادر همه آسیب های اجتماعی است و تمام جنبه‌های زندگی فرد را تحت تاثیر قرار می‌دهد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان هفتمین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری مبارزه با مواد مخدراستان به ریاست دکتر کرم یاری و حضور آشناگر دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر، نادمی معاون توسعه امور پیشگیری و سایر اعضا در سالن جلسات اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

دکتر یاری مدیر کل بهزیستی استان با بیان اینکه اعتیاد مادر همه آسیب های اجتماعی است تصریح کرد، مصرف مواد مخدر تمام جنبه‌های زندگی فرد را تحت تاثیر قرار می‌دهد و پیامدهایی جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت.

کرم یاری در ادامه گفت : استان لرستان در بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جز پنج استان اول  آسیب‌ خیز کشور است. و چیزی در حدود دویست و نود  هزار خانوار محروم در لرستان تحت حمایت نهادهای چون بهزیستی و کمیته امداد هستند که همین امر موجب شیوع آسیب‌های اجتماعی نو ظهور می شود.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مصرف مواد مخدر ارتباط مستقیمی با کارکرد افرد دارد. اگر پدر در یک خانواده که وظیفه تامین رفاه اقتصادی خانواده را بر دوش دارد درگیر مواد مخدر شود،  نمی‌تواند عملکرد شغلی خوبی از خود نشان دهد و در نتیجه درآمدی چندانی نخواهد داشت. از سوی دیگر بخش زیادی از درآمد صرف تهیه مواد مخدر می‌شود و به همین دلیل وضعیت اقتصادی خانواده روز به روز بدتر خواهد شد و به آسیب های اجتماعی دامن خواهد زد.

کد خبر 32624

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد