اعطای وام خود اشتغالی به مددجویان بهزیستی جیرفت

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان رییس بهزیستی شهرستان جیرفت از اعطای وام خود اشتغالی به مددجویان تحت حمایت این اداره خبر داد


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد رضا نژاد، رییس بهزیستی شهرستان جیرفت گفت: توانمند سازی اقشار آسیب دیده و بی بضاعت یکی از رسالت‌هایی است که بهزیستی در با تمام توان خود در این زمینه تلاش می‌کند.
او افزود: طرح صندوق خرد مالی به عنوان یک نمونه از برنامه‌های خوب و اثر بخش در سال‌های اخیر با همراهی و همیاری صندوق کار آفرینی امید عملیاتی شده است.
رضانژاد بیان داشت: این طرح می‌تواند با تسهیل دسترسی به منابع مالی لازم و افزایش سطح معیشت و درآمد و ایجاد کسب وکار محلی وکوچک شروعی برای توانمند سازی جامعه هدف باشد.
او با بیان اینکه مدد جویانی که در امر ایجاد اشتغال اهتمام بیشتری داشته باشند، حمایت‌های بیشتری از سازمان برای تداوم کسب و کار خود جذب می‌کنند، اظهار داشت: تلاش و انگیزه قوی مددجویان رکن اصلی در تداوم کسب و کار است.
رضانژاد توانمندسازی را از اهداف اصلی بهزیستی برشمرد و افزود: ازهیچ تلاشی برای توانمندسازی جامعه هدف دریغ نخواهیم کرد.
سلطانی، مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید در جنوب استان کرمان نیز در توضیح اعتبارات واگذار شده گفت: وام پرداختی به متقاضیان تنفس سه ماهه دارد و پرداخت اقساط آن ماهیانه ۱۲۰ هزار تومان است که در صورت پرداخت به موقع اقساط، متقاضیان می‌توانند مجدداً درخواست وام داشته باشند

کد خبر 32619

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد