.۱۰۷ مددجوی بهزیستی در کرمان، صاحب خانه شدند

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ۱۰۷ واحد مسکونی، همزمان با سراسر کشور امروز در ۲۱ شهرستان کرمان، تحویل مددجویان بهزیستی واجد شرایط شد.


 
 به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس صادق زاده، مدیر کل بهزیستی استان کرمان امروز در مراسم افتتاح همزمان ۱۰۷ واحد مسکونی مددجوی بهزیستی در ۲۱ شهرستان کرمان که با حضور مسئولان محلی در شهرستان زرند و مسئولان کشوری به صورت وبینار همزمان با سراسر کشور  برگزار شد، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷۰۰ واحد مسکونی به جامعه هدف واگذار شده است.
او افزود: طی امسال، ۷۰۰ واحد مسکونی، شامل ۳۴۱ واحد مربوط به خانواده‌های دو معلولیتی، ۱۰ واحد مربوط به ایتام، ۳۴۶ واحد مربوط به زنان سرپرست خانوار و معلولین و همچنین ۳ واحد احداثی از سوی قرارگاه خاتم الانبیا با اعتبار کلی ۴ میلیارد و ۸۱۵ میلیون تومان احداث و به واجدین شرایط واگذارشده که امیدواریم تا پایان سال، واحدهای بیشتری را به جامعه هدف تحویل دهیم.
در ادامه این مراسم عفت شریعتی، نماینده مردم زرند وکوهبنان در مجلس شورای اسلامی نیز از تلاش و پیگیری مسئولان و دست اندرکاران مجموعه بهزیستی در رفع مشکلات اقشار آسیب پذیر قدردانی کرد و گفت: تامین مسکن برای جامعه هدف از ارزشمندترین خدمات بهزیستی است که در این سال‌ها رونق خوبی گرفته است.
در ادامه کلید یکی از واحدهای مسکونی به صورت نمادین به یک خانواده دارای سه معلول واگذار شد

کد خبر 32617

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد