نقش موثر کلینیک‌های توانبخشی در کمک به توانیابان

به گزارش یزدان کرمان مدیر کل بهزیستی کرمان گفت: بر کسی پوشیده نیست که کلینیک‌های توانبخشی از پیشرفت و گسترش کم توانی بسیاری از افراد دارای معلولیت جلوگیری می‌کنند


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس صادق زاده، مدیر کل بهزیستی استان کرمان با اشاره به اهمیت توانبخشی در ساختار وظایف ذاتی بهزیستی گفت: متأسفانه فعالیت کلینیک‌های توانبخشی در یک تصمیم عجولانه و غیر کارشناسی از سال ۹۱ از فعالیت‌های بهزیستی حذف شده است.
او افزود: از آنجایی که تجمیع بیش از ده منطقه محروم از سی منطقه محروم شناسایی شده در سطح کشور در استان کرمان بود با تلاش‌های انجام شده تاکنون توانسته ایم با از خودگذشتگی همکاران در این حوزه، کلینیک‌های توانبخشی استان را حفظ کنیم.
صادق زاده تصریح کرد: خدمات قابل قبولی در این زمینه در برخی مناطق محروم به جامعه هدف ارائه کرده ایم.
او با اشاره به اینکه فعالیت‌های کلینیک‌های توانبخشی برند سازمان بهزیستی محسوب می‌شوند، بیان داشت: در این بخش توانسته ایم تا از پیشرفت و گسترش کم توانی بسیاری از افراد دارای معلولیت جلوگیری کنیم.
صادق زاده افزود: از آنجایی که همکاران حوزه توانبخشی از بی حاشیه‌ترین افراد در این مجموعه هستند و خدمات ارزشمند آنان تکمیل کننده توانمند سازی جامعه هدف بهزیستی است، لذا توجه به مسائل و مشکلات آنان از وظایف مجموعه مدیریتی سازمان است.
او خواستار بالا بردن سطح کارایی کلینیک‌ها از یک سو و درآمد زا کردن این مراکز با همکاری و تعامل سازنده بین مجموعه کارشناسان و مدیران شد

کد خبر 32612

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد