تقدیر استاندار و دادستان البرز از مدیرکل بهزیستی استان

دکتر عزیزالله شهبازی و دکترحسن مددی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان از دکتر اسدالله حیدری مدیرکل بهزیستی استان تقدیر نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز ، در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شده بود دکتر عزیزالله شهبازی استاندار البرز و دکترحسن مددی دادستان عمومی و انقلاب استان از اقدامات و خدمات دکتر اسدااله حیدری مدیرکل بهزیستی استان به جهت جمع آوری معتادین متجاهر و ساماندهی مراکز ماده ۱۵ تقدیر و تشکر کردند.

در ادامه این جلسه شهبازی افزود: با هماهنگی و انسجامی که بین مسئولان شکل گرفت ۷۲۱ معتاد متجاهر از سطح استان جمع آوری شدند.

وی ادامه داد: این افراد در کمپ های ماده ۱۵ بهزیستی برای درمان و ترک اعتیاد بستری شدند تا چهره آلوده شهر برای مردم زیبا و امن شود.

شهبازی گفت: بواسطه این اقدام، جرائم خرد اعم از سرقت در استان کاهش چشمگیری داشت.

وی افزود: با این اقدامات به ما اثبات شد که کمبود امکانات و اعتبارات نمی تواند سد راه انجام ماموریت ها و مسئولیت ها شود بلکه باید با همدلی و اتحاد وارد میدان شد و از کمترین امکانات در این مسیر بیشترین بهره را برای کسب رضایتمندی مردم، داشت.

شهبازی گفت: سپاه امام حسن مجتبی (ع) نیز برای مشارکت در راه اندازی اردوگاه ماده ۱۶ اعلام آمادگی کرده است که باید با استفاده از تمامی ظرفیت های استان هر چه سریع تر برای این امر بهره برداری کنیم.

وی افزود: کارگروهی با مسئولیت معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری البرز شکل بگیرد و برای راه اندازی اردوگاه ماده ۱۶ برنامه ریزی شود.

استاندار البرز گفت: حتی یک روز هم مهم است و نمی توانیم درنگ کنیم، قراردادی منعقد شود و مسئولیت هر یک از اعضا مشخص شود و اردوگاه ماده 16 تکمیل شود.

وی افزود: فورا باید نسبت به پذیرش معتادان متجاهر اقدام شود و همزمان نیز امکانات و تجهیزات مرکز تکمیل گردد.

شهبازی گفت: از دستگاه قضا انتظار می رود که در این مسیر همراهی بیشتری داشته باشد.

وی افزود: 300 میلیون تومان اعتبار برای جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر اختصاص دادیم و برای اردوگاه نیز همراهی خواهیم کرد.

استاندار البرز گفت: شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر در استان نیز وارد عمل شوند و بودجه ای برای اردوگاه به صورت ماهانه تخصیص دهند.

کد خبر 32595

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد