شفاف سازی و مستند نگاری دو ویژگی مهم مراکز مثبت زندگی است

به گزارش یزدان کرمان در پی ابلاغ طرح راه اندازی مراکز مثبت زندگی وآغاز مراحل واگذاری وراه اندازی این مراکز برخی از پذیرفته شدگان راه اندازی مراکز فوق نظرات تخصصی خود را در این خصوص اعلام نمودند


به گزارش یزدان کرمان حسین شهابی صاحب امتیاز یکی از مراکز مثبت زندگی فعال در شهرستان رابر از استان کرمان در همین رابطه اظهار داشت : سازمان بهزیستی با تعویض اختیارات خود در قالب مراکز مثبت زندگی گامهای عملی و مهمی در راستای شفاف سازی و مستتدنگاری دقیق داده های مدد جویان تحت پوشش برداشته است .
وی با تاکید بر اهمیت نقش مردم در این طرح گفت : از آنجا که تمام اطلاعات مدد جویان و افراد مددجوی هر آبادی و روستا تا شهر و حاشیه شهرها در این سامانه با روش مشاهده عینی و همراه با تصویر بصورت آنلاین بروز رسانی می شود این مهم یک تحول بزرگی در برنامه ریزی و آمار آنلاین مدیران و کارشناسان سازمان بهزیستی و دیگر نهادهای مرتبط نظیر مجلس شورای اسلامی، شورای عالی استانها ، شورای فرهنگ عمومی و نهادهای دیگر رقم خواهد زد .
حسین شهابی ادامه داد: یکی از مهمترین مطالبات فعالان مراکز مثبت زندگی در شهرستانها، افزایش آموزشهای آنلاین ویژه ی مدیران و مسوولان فنی و مددکاران اجتماعی است .
مدیر عامل موسسه خیریه نیک اندیشان رابر زمین تصریح کرد : شفافیت و مستتدنگاری در این مراکز مثبت زندگی باعث خواهد شد تا منابع سرگردان و احیانا پنهان مالی سازمان بهزیستی خود را شفاف و دقیق بروز دهد .
صاحب امتیاز این مرکز مثبت زندگی ادامه داد: قطعا راهبری و نظارت مستمر بر فرآیند فعالیتهای مراکز مثبت زندگی باعث خواهد شد نهال سرسبز نشاط و بالندگی اجتماعی به درختی تنومند و پربار تبدیل شود و برای مدیران آینده نیز مسیری شفاف و روشن را ترسیم کند.
وی افزود : شایسته است از ایده پردازان و طراحان و مدیران مرتبط با مراکز مثبت زندگی و همچنین تک تک صاحب امتیاز ها و مسوولان فنی و مددکاران اجتماعی که چنین رویکردی مردم گرا و شفاف را به منصه ظهور رسانده اند قدردانی کنیم و از مجلس و دولت انتظار داریم در اعتبارات مربوط به این مراکز خست به خرج ندهند زیرا رفع مشکلات مدد جویان در عرصه های توانبخشی و درمانی و رفاهی منوط به نگاهی جامع و فراگیر است

کد خبر 32589

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد