برگزاری همایش بانوان فجر آفرین در کرمان

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان تجلیل از بانوان خیر و کار آفرین به مناسبت ایام الله دهه فجر وهفته تکریم مقام زن در جوار گلزار مطهر شهدا در کرمان برگزار شد


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،باحضور جمعی از مدیران استان از بانوان خیر وکارآفرین تجلیل شد.
عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان  دراین همایش، نقش بانوان را در کسب موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار پررنگ وقابل توجه دانست وگفت: کسب بسیاری از موفقیت‌ها در جوامع امروزی مرهون حضور ارزشمند وفعال بانوان است.
او افزود: اگر در جامعه به بانوان اعتماد کنیم و نقش‌های مدیریتی را به آن‌ها بسپاریم با آسیب‌ها و مشکلات کمتری روبرو خواهیم شد.
در ادامه فاطمه السادات حسینی مدیر کل امور بانوان استانداری کرمان در سخنانی به ارزش واهمیت جایگاه زنان از دیدگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی (ره) اشاره کرد و گفت: حضرت امام خمینی (ره) بارها در بیانات خود فرمودند که ما نهضت اسلامی را مدیون زنان هستیم و وجود زنان منشا خیر و برکت است و اولین مدرسه برای تربیت و آموزش حضور و محضر مادر است.
حسینی در ادامه به توان بالای بانوان در عرصه‌های مختلف اقتصادی مدیریتی ورزشی و هنری اشاره و با ییان توانمندی‌های بانوان موفق دارای معلولیت افزود: امروزه شاهد شکوفایی بانوان دارای معلولیت در عرصه‌های مختلف هستیم که علیرغم مشکلات ومحدودیت‌های جسمی با تلاش وپشتکار مثال زدنی خود پله‌های ترقی را با قدرت طی کرده اند و جایگاه‌های ارزشمندی را کسب کرده اند.
او بیان داشت: بانوان بسیاری امروز به عنوان زنان سرپرست خانوار با تلاش و همتی مثال زدنی بار یک خانواده را به دوش می‌کشند و این بسیار ارزشمند است
مدیرکل اموربانوان استانداری کرمان با اشاره به حضور بانوان خیّر و کارآفرین گفت: در جای جای این استان و در هر سو که نگاه میکتیم شاهد نقش پر رنگ زنان در اداره امور جامعه هستیم.
در ادامه این همایش با حضور مسئولین حاضر در مراسم از بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران زن موفق مراکز و خیریه‌های تحت نظارت و بانوان خیر همکار با بهزیستی با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد

کد خبر 32580

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد