قرائت بیانیه رئیس سازمان بهزیستی کشور بمناسبت اولین سالگرد درگذشت سیامند رحمان توسط مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی

بیانیه دکتر قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور بمناسبت اولین سالگرد درگذشت سیامند رحمان توسط دکتر سعید فریور، مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در حاشیه مراسم بزرگداشت اولین سالگرد این جهان پهلوان قرائت شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی؛ متن کامل این بیانیه به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

سرگذشت معلولان پرافتخار، داستان انسان‌هایی است که در سکوت، تنها به قله قهرمانی فکر کردند و برای رسیدن به آن از مسیرهای پرسنگلاخ عبور کرده و پرچم ۳ رنگ ایران را بر فراز قله‌ها به اهتزاز درآوردند و مرحوم سیامند رحمان، وزنه بردار سنگین وزن و قهرمان پارالمپیک بی شک یکی از این افتخارآفرینان جامعه ورزشی بود.

او بارها در میادین آسیایی و جهانی پرچم کشور را به اهتزاز در آورد و ضایعه درگذشت ناگهانی سیامند رحمان بسیار ناگوار و ناباورانه است.

سیامند رحمان با افتخارآفرینی هایش ثابت کرد که "معلولیت محدودیت نیست" و با همت می توان قله‌های ترقی را طی کرد و افتخاری جهانی شد. 

در حال حاضر ورزش افراد دارای معلولیت رو به رشد است و کاروان ورزشی ایران توانسته در این سال‌ها افتخارات زیادی را کسب کند لذا ضروری است معلولین نیز با الگو برداری از این بزرگ مردان و بانوان فرهیخته استعدادهای بالقوه خود را به ثمر بنشانند. 

مرحوم سیامند، قوی ترین مرد معلول جهان دیگر در میان ما نیست اما افتخاراتش همچنان مایه سربلندی ایرانی ها خواهد بود و یادش قطعا از خاطر جامعه ورزشی و معلولان زدوده نخواهد شد.

دکتر وحید قبادی دانا

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور 

کد خبر 32560

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد