دومین جلسه ستاد هماهنگی وپیگیری مناسب سازی استان درسال جاری برگزار شد

صبح امروز دومین جلسه ی ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان خراسان جنوبی با حضور سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری، مدیرکل و معاون توانبخشی بهزیستی استان و سایر اعضای جلسه در محل دفتر معاونت امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان دکتر علی عرب نژاد مدیرکل بهزیستی ضمن تاکید بر کوتاه بودن این جلسه به دلیل رعایت دستورالعمل های کرونایی، گزارش کاملی از اقدامات انجام شده بهزیستی به عنوان دبیرخانه ستاد مناسب سازی استان ارائه نمود.
در ادامه دکتر رضازاده معاون امورتوانبخشی بهزیستی استان، مدیران کل نوسازی مدارس، راهداری و حمل و نقل جاده ای همچنین صدا و سیمای استان گزارش اقدامات انجام شده را ارائه نمودند.
مهندس فرهادی سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری و رئیس ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان در پاین این جلسه ضمن تشکر از حضور مدیران، نمایندگان معلولان و جانبازان و اقدامات صورت گرفته مواردی همچون پخش برنامه های مرتبط طبق قانون از صداوسیما، انجام دقیق امور  مربوط به مناسب سازی به صورت جدی و نه فقط رفع تکلیف! گزارش پروژها و ارائه پاسخ مکاتبات در زمان مطلوب، برخورد راهنمایی و رانندگی با کسانی که از پارکینگ معلولین استفاده می‌کنند و... را به عنوان مصوبات جلسه قرائت نمود.

لازم بذکراست تعدادی از معلولین و جانبازان عزیز به عنوان نماینده جامعه معلولین وجانبازان دراین جلسه حضورداشتند.

کد خبر 32553

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد