قریب به ۱۰۰ درصد فعالیت ها مرتبط به جامعه هدف سازمان بهزیستی برون سپاری شده است

برگزاری شورای راهبردی اداره کل بهزیستی استان سمنان

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان جلسه شورای راهبردری اداره کل برگزار شد.

این جلسه به ریاست علیرضا ایزدپور مدیرکل و به دبیری مجتبی گلینی رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات استان و با حضور معاونین، مسئولین ستادی و روسای شهرستان ها از طریق ویدئو کنفراس و سرکار خانم نوروزی رئیس گروه توسعه منابع انسانی سازمان برنامه ریزی و بودجه استان در محل ستاد استان برگزار شد.

علیرضا ایزدپور در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از معاونین و روسای ستادی و شهرستانی بمنظور تلاش در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف و قدردانی از رهنمودها و راهنمایی سرکار خانم نوروزی افزودند : قریب به ۱۰۰ درصد فعالیت ها مرتبط به جامعه هدف سازمان بهزیستی برون سپاری و به بخش خصوص واگذار شده است.

ایشان در ادامه : یکی از گام های موثر و پایدار سازمان بهزیستی کشور در امر خدمت رسانی به جامعه هدف و تحقق دولت الکترونیک را تاسیس مراکز مثبت زندگی برشمردند که هدف اصلی آن ارائه خدمات مطلوب در فرایندی کوتاه و در کمترین زمان به جامعه هدف است.

ایزدپور تصریح کرد : اداره کل بهزیستی استان سمنان با تحت نظارت داشتن نزدیک به ۴۰۰ مرکز و موسسه خیریه در قالب مراکز اجتماعی، توانبخشی و پیشگیری در حال ارائه خدمات به آحاد جامعه و جامعه هدف خود است که شایان ذکر است که این خدمات در سال ۹۴ با بیش از ۴۰۰ پرسنل و هم اکنون با کمتر از ۳۰۰ پرسنل در حال ارائه می باشد که این آمار نشان می دهد اداره کل بهزیستی استان نیازمند تقویت بنده کارشناسی و تقویت مراکز تحت نظارت بمنظور ارائه خدمات مطلوبتر می باشد.

ایشان در پایان ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی پرسنل بخش دولتی و غیردولتی اداره کل بهزیستی استان اظهار داشتند : انتظار می رود برش استانی مورد مطالعه دقیق معاونین و مسئولین ستادی و شهرستانی قرار گرفته، مسائل و مشکلات شناسایی و از طریق مکاتبات اداری به مسئولین مربوطه اطلاع و پیشنهادات لازم ارائه گردد.   

در ابتدای این دیدار به ترتیب مهندس گلینی و سرکار خانم نوروزی به ارائه توضیحات و مباحث مربوطه پرداختند و در ادامه جلسه اعضاء در خصوص دستورکار جلسه به بحث و تبادل نظر پرداختند که مصوباتی را نیز در پی داشت.

کد خبر 32535

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد