پاکدشت| جشن تکلیف پسران شبه خانواده بهزیستی برگزار شد

جشن تکلیف پسران شبه خانواده تحت پوشش بهزیستی شهرستان پاکدشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمود برزگر در مراسم جشن تکلیف مرکز شبانه روزی حضرت ام البنین (س)  تحت پوشش این اداره بیان کرد: فرصتی پیش آمد تاجشن تکلیف پسران شبه خانواده را در جمع  مربیان، معاونین، همکاران برگزار کنیم و با برنامه های مختلف همچون داستان خوانی، مسابقه، آموزش نماز و غیره به این مراسم شور و نشاط معنوی بخشیم.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت ضمن تبریک به پسرانی که به سن تکلیف رسیدند، افزود: خداوند از امروز ماموریت و مسوولیتی را بردوش شما قرار داده است که اگر شما آن را به نحو احسن انجام دهید می توانید زندگی خود را در حوزه فردی و اجتماعی به شکلی طراحی کنید که به خوشبختی دست پیدا کنید و نهایت استفاده را از زندگی ببرید.

برزگر با بیان اینکه همه ما در زندگی تلخی ها و شادی ها را تجربه کردیم، ادامه داد: شما فرزندان من نیز در مسیر زندگی با تلخی هایی روبرو می شوید و چیزی که به شما در این راه قوت، قدرت و جسارت برای مقابله با سختی های زندگی را می دهد توکل به خداوند است.

رئیس بهزیستی پاکدشت بر تقویت و تحکیم بنیه های اعتقادی تاکید کرد و گفت: در مراحل مختلف زندگی آیه های قران را سرلوحه زندگی خود قرار دهید زیرا ارتباط شما با خداوند را بیشتر می کند و سبب تقویت روح و افزایش قدرت برای مقابله با حوادث می شود.

وی با بیان اینکه می خواهم همه شما به عنوان فرزندان ما شادو با نشاط باشید، گفت: اگر شما شاد و با نشاط باشید جامعه ای پویا و فعال خواهیم داشت که سبب انرژی بیشتری می شود که با داشتن آن حضور ما در عرصه های ملی و جهانی مثمر ثمرتر خواهد بود.

کد خبر 32530

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد