شمیرانات| افزایش پایگاه های تیم سیار از اهداف سال ۱۴۰۰  

سرپرست بهزیستی شهرستان شمیرانات در راستای تحقق ارائه خدمات  تخصصی و در دسترس و سریع  به گروه های هدف با همکاری معاونت اجتماعی استان تهران ، افزایش پایگاه های تیم سیار را  یکی از اهداف اساسی در سال ۱۴۰۰ برشمرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، علیرضا عمادی ضمن بازدید از بازپروری زنان و دختران آسیب دیده و در معرض آسیب اجتماعی و اورژانس اجتماعی، در جمع کارشناسان تیم سیار درخصوص مسائل و مشکلات بحث و تبادل نظر نمود وی  همچنین بیان داشت:  در راستای تحقق خواسته ها و رفع مشکلات اورژانس اجتماعی متناسب با ظرفیت های سازمانی تلاش خواهد شد  و نیز به منظور ارائه خدمات در دسترس و سریع به گروه های هدف با همکاری معاونت محترم امور اجتماعی استان، هدف افزایش پایگاه های تیم سیار در سایر مناطق شمیرانات را در سال ۱۴۰۰  پی گیری شود.

عمادی در پایان گفت: غنی سازی برنامه ها متناسب با شرایط سنی نوجوانی خدمت گیرندگان و اثربخشی این برنامه ها در توانمندسازی فرزندان باید مورد تأکید قرار گیرد.
گفتنی لست، سرپرست بهزیستی شمیرانات در این بازدید از نحوه ارائه خدمات مرکز بازپروری و از فضای خوابگاهی نیز دیدار کرد و در نشستی صمیمی با خدمت گیرندگان درخصوص بررسی مسائل و مشکلات مددجویان و پرسنل مرکز بازپروری پرداخت.

کد خبر 32528

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد