ملارد| توزیع سبد کالا در آستانه عید نوروز 

همزمان با نزدیک شدن به عید نوروز تعداد ۳۰۰ بسته سبد کالا ویژه مددجویان تحت پوشش در مرحله اول توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره ملارد با بیان این خبر و ضمن تاکید بر اهمیت حمایت همه جانبه از جامعه هدف سازمان بهزیستی گفت: در تلاش هستیم تا با تلاش همکاران حوزه مشارکتهای مردمی و همراهی همیشگی خیرین گرامی بتوانیم با تهیه بسته های غذایی و ارائه کمک با توجه به آغاز فصل بهار و سال نو، گوشه ای از مشکلات مددجویان را رفع نمائیم.  

داود خادم در ادامه افزود: با توجه به پیامدهای بوجود آمده بر اثر بیماری کرونا و آسیبهای ناشی از آن که تمامی افراد و مشاغل فصلی و موقتی را تحت تاثیر خود قرار داده مددجویان تحت پوشش و خانواده های دارای عضو معلول بیش از پیش نیازمند حمایت سازمان بهزیستی میباشند.
 
مسئول مشارکت‌های مردمی نیز ضمن ارائه توضیح در خصوص بسته های توزیع شده گفت: در مرحله اول ۳۰۰ بسته توزیع شده و درحال آماده سازی حدود ۷۰۰ بسته دیگر جهت توزیع تا پیش از سال نو میباشیم.  

مهری سادات شاهچراغی در پایان با بیان اینکه امیدواریم با استفاده از اعتبارات سازمان و همراهی همیشگی خیرین در شهرستان ملارد بتوانیم هرچه بیشتر به خانواده های نیازمند کمک کنیم گفت: حوزه مشارکتهای مردمی اداره بهزیستی شهرستان ملارد به شماره تماس ۶۵۱۰۹۴۹۲ در ساعات اداری آماده پاسخگویی و دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی مردم و خیرین است.

کد خبر 32527

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد