وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صدر دستگاه‌های پر درخواست و پاسخگو

فعالیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات نشان می‌دهد این وزارتخانه با ۸۶۸ درخواست و ۸۲۲ پاسخ در صدر دستگاه‌های پاسخگو قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بر اساس ارزیابی سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات تا تاریخ ۹ اسفند امسال، درصد پاسخگویی این وزارتخانه به سوالات و درخواست های شهروندان ۹۴ درصد است.

بر اساس این گزارش، سازمان های بهزیستی و تامین اجتماعی به ترتیب با ۲۲۴ و ۲۱۸ درخواست در صدر دستگاه های پر درخواست زیر مجموعه این وزارتخانه قرار دارند.

سازمان بهزیستی از ۲۲۴ درخواست به ۲۰۸ درخواست و سازمان تامین اجتماعی از ۲۱۸ درخواست  به ۲۰۶ مورد آن پاسخ داده است.

صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون۱۰۰ درصد ، سازمان آموزش فنی و حرفه ای ۹۵ درصد، صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان های بهزیستی و تامین اجتماعی ۸۸ درصد و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر ۸۱ درصد پاسخگوی درخواست ها و مطالبات مردمی در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات بوده اند.

کد خبر 32472

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد