به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بر اساس ارزیابی سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات تا تاریخ ۹ اسفند امسال، درصد پاسخگویی این وزارتخانه به سوالات و درخواست های شهروندان ۹۴ درصد است.
بر اساس این گزارش، سازمان های بهزیستی و تامین اجتماعی به ترتیب با ۲۲۴ و ۲۱۸ درخواست در صدر دستگاه های پر درخواست زیر مجموعه این وزارتخانه قرار دارند.
سازمان بهزیستی از ۲۲۴ درخواست به ۲۰۸ درخواست و سازمان تامین اجتماعی از ۲۱۸ درخواست به ۲۰۶ مورد آن پاسخ داده است.
صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون۱۰۰ درصد ، سازمان آموزش فنی و حرفه ای ۹۵ درصد، صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان های بهزیستی و تامین اجتماعی ۸۸ درصد و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر ۸۱ درصد پاسخگوی درخواست ها و مطالبات مردمی در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات بوده اند.
نظر شما