تجلیل از مددکاران بهزیستی استان قزوین

مدیر کل بهزیستی استان قزوین در مراسم تجلیل از مددکاران بهزیستی استان گفت : مددکاری شغلی است که از عشق آغاز می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین ، علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان در مراسم تجلیل از مددکاران بهزیستی گفت ؛ مددکاری شغلی است که از عشق آغاز می‌شود؛ عشق به بشریت، عشق به انسانها، عشق به آنهایی که در زندگی عادی و روزمره‌شان نیاز به کمک و مدد دارند؛ آنها ناچارند مددجو باشند و ما باید مددکار باشیم.
وی افزود ؛ هر کاری که انسان خود داوطلب و پیش قدم می‌شود، هیچ کس اجر و مزدش را جز خداوند نمی‌تواند بدهد. آنهایی که «وَمِنَ النَّاسِ مَن یَشْرِی نَفْسَهُ ابْتِغَاء مَرْضَاتِ اللّهِ وَاللّهُ رَؤُوفٌ بِالْعِبَادِ»؛ آنهایی که داوطلبند خود به صحنه می‌آیند، آنها جایگاهی بس رفیع و بلند دارند.
مدیر کل بهزیستی استان تصریح کرد :در هر جامعه‌ای افرادی هستند که با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند. مددکاران اجتماعی که هر روزشان با کمک به محرومان، انسانهای دردمند و اقشار آسیب پذیر آغاز می شود ،این را نعمتی می دانند که از سوی خداوند سبحان به آنها هدیه شده و در قبال این عطیه شاکر حق تعالی می باشند . بی شک اقدامات همه ی مددکاران همواره قابل تحسین است.
وی در پایان گفت : مددکاری یک تخصص و یک هنر است که باید با برنامه ریزی و پیگیری و فعالیت اثر بخش مددکاران،محقق شود.در واقع کار مددکاری رسیدگی، حمایت و معاضدت به افراد گرفتار و رفع مشکلات آنهاست، که مساعدت به آنها از باقیات صالحات است.
امیدوارم در پرتو پرفروغ رفتار و گفتار حضرت امیرالمومنین (ع) و با پیروی از منش و سیره آن امام بزرگوار و مقتدای بی همتا در دستگیری از نیازمندان و یاری محرومان به توفیق روزافزون دست یابید.
در پایان مراسم با اهداء لوح تقدیر از زحمات این عزیزان تقدیر شد.

کد خبر 32466

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد