سمنان | تقدیر از مددکاران شاغل در بهزیستی شهرستان

مژگان دلشاد مدیر اداره بهزیستی شهرستان سمنان گفت : به رسم هر ساله در سالروز میلاد حضرت علی (ع) اولین مددکار عالم هستی مراسم تقدیر از مددکاران شاغل در بهزیستی انجام می شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان به نقل از روابط عمومی شهرستان سمنان مراسم تجلیل از مددکاران شهرستان بمناسبت ولاد حضرت علی(ع) برگزار شد.

مژگان دلشاد مدیر اداره بهزیستی شهرستان سمنان گفت : به رسم هر ساله در سالروز میلاد حضرت علی (ع) اولین مددکار عالم هستی مراسم تقدیر از مددکاران شاغل در بهزیستی انجام می شود.

دلشاد ضمن تبریک این روز به مددکاران به ویژه مددکاران اجتماعی  پر تلاش بهزیستی استان ابراز داشت :  امید است با توجه به شعار " من هستم، چون ما هستیم  " و شعار منتخب هئیت رئیسه منطقه آسیا و اقیانوسیه فدراسیون جهانی مددکاران اجتماعی با عنوان همبستگی اجتماعی و اتحاد جهانی ایام سخت کرونا را در کنار هم و با کمترین خسارت جانی و مالی سپری کنیم.

ایشان در ادامه توسعه و بالندگی روزافزون کشور را مرهون تلاشهای افراد جامعه در عرصه های مختلف برشمردند و افزودند : جا دارید در این فرصت از زحمات همکاران خود در بهزیستی شهرستان سمنان کمال تشکر را داشته باشم که تحقق هداف عالیه یک سازمان جز در پیرو همدلی و همراهی پرسنل آن مجموعه حاصل نخواهد شد.

در این مراسم مدیر شهرستان سمنان با اهداء لوح تقدیر و هدیه از مددکاران شاغل در بهزیستی شهرستان تقدیر کرد.

کد خبر 32465

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد