دامغان | توزیع بسته های معیشتی در بین توانخواهان

محمود زحمتکش : بهزیستی شهرستان با همکاری مرکز الزهرا و خیرین ۴۰۰ بسته معیشتی را بین توانخواهان شهرستان توزیع کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان به نقل از روابط عمومی شهرستان دامغان، ۴۰۰بسته مواد معیشتی بین مددجویان جامعه هدف بهزیستی  به مناسبت نزدیک شدن ایام نوروز توزیع گردید.

در ایم مراسم محمود زحمتکش مدیر اداره بهزیستی، محمد علیان نژادی رئیس مرکز خدمات بهزیستی شهدای هفتم تیر، خانم شاه محمدی مسئول مرکز توانبخشی الزهرا (س) و جمعی از خیرین حضور داشتند.

محمود زحمتکش مدیر  بهزیستی شهرستان دامغان : بهزیستی شهرستان با همکاری مرکز الزهرا و خیرین با تهیه ۴۰۰ بسته معیشتی به مناسبت نزدیک شدن سال جدید در پویش مواسات  و همدلی و کمک مومنانه شرکت کرده است گفت : این اقلام بین مددجویان و جامعه هدف بهزیستی توزیع گردیده است

ایشان در ادامه اداره بهزیستی با تهیه ۴۰۰ بسته مواد غذایی شامل برنج، قند، ماکارانی ، چایی، رب گوجه، شکر، روغن، دستمال کاغذی، ماسک، البسه در پویش مواسات و کمک مومنانه شرکت و این اقلام بین مددجویان تحت پوشش این اداره توزیع گردیده است.

زحمتکش گفت : مرکز توانبخشی الزهرا (س) در سال ۱۳۸۰ و در راستا توانمندسازی دختران کم توان ذهنی بالای ۱۴ سال در جهت حضور در جامعه و استفاده مساوی از فرصت های مختلف اجتماعی، شغلی، آموزشی و اقتصادی تاسیس شده است که در این مرکز آموزشهایی در زمینه گلیم بافی، خیاطی ، گلدوزی، قرآنی، ورزشی  و هنری به مددجویان ارائه می گردد

کد خبر 32451

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد