جشن تکلیف برای فرزندان بهزیستی خراسان شمالی برگزار شد

مراسم معنوی جشن تکلیف ویژه فرزندان مراکز بهزیستی با حضور دکتر اسماعیل قربانی مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان شمالی، اسماعیل قربانی در مراسم معنوی جشن تکلیف ویژه فرزندان مراکز بهزیستی ضمن گرامیداشت ولادت حضرت علی (ع)، اظهار کرد: تقارن میلاد حضرت علی (ع) و روز مددکار سبب شد تا مسئولیت پذیری اجتماعی این شخصیت والا  مورد توجه مردم با نگاهی کارشناسی شود.
قربانی افزود: همه ما هم مددجو و هم مددکار هستیم و در کنار هم بعنوان یک خانواده تحت عنوان بهزیستی یار و یاور یکدیگریم تا بتوانیم یک زندگی خوب را برای هم رقم بزنیم.
این مسوول از برگزاری جشن تکلیف برای فرزندان مراکز بهزیستی خبر داد و گفت: امروز مراسم جشن تکلیفی بصورت نمادین برای ۶۵ دانش اموز دختر مراکز بهزیستی برگزار شد.
وی بابیان اینکه امروز تاریخ جدیدی در زندگی این فرزندان رقم خورده است،تصریح کرد: خداوند برای سعادت و خوشبختی دنیا و آخرت هر انسانی تکالیفی بر عهده او قرار داده است و شما از امروز تاریخ جدیدی از زندگیتان را تجریه می کنید و باید با انجام تکالیف دینی که بر شما واجب شده سرنوشت دنیا و اخرت خود را بسازید.
مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی باتاکید بر رشد تعالی دینی و تاثیر ان در زندگی بیان کرد: هرچه باورهای دینی و اعتقادات معنوی در انسان رشد یابد ارامش روحی و روانی بیشتری در زندگی نصیب فرد می شود.
وی در پایان افزود: مفید بودن هر فرد در جامع ارتباط مستقیمی با سلامت جسمی، روانی و معنوی هر فرد دارد و اگر از سلامت جسمی و روحی کاملی برخوردار باشید قطعا پله های ترقی را پشت سر خواهید گذاشت و شخصیتی موفق برای جامعه خواهید شد.

کد خبر 32443

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد