فردیس | اهداء لوح سپاس مدیر کل بهزیستی البرز به دادستان شهرستان فردیس

دکتر « اسدالله حیدری » مدیر کل بهزیستی استان البرز با اهداء لوح سپاس از دادستان شهرستان فردیس به واسطه ی رئیس اداره بهزیستی شهرستان فردیس تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز ، دکتر « اسدالله حیدری » مدیرکل بهزیستی البرز ضمن قدردانی از زحمات و مساعی دادستان شهرستان فردیس و همکاران ایشان و همچنین تعامل مثبت و سازنده ی دادگستری با بهزیستی در ارتباط با جامعه هدف و نیز موارد ارجاع شده از سوی بهزیستی  گفت : مجموعه بهزیستی در سطح استان و شهرستان ها تمام توان خود را در زمینه مدیریت و کنترل آسیب های اجتماعی به کار برده و در این زمینه با طراحی و اجرای برنامه های علمی و تخصصی درحوزه های مختلف برای به جا گذاشتن کارنامه ای قابل قبول از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است .

دکتر « حسین ناصر خاکی » دادستان شهرستان فردیس، بهزیستی را سازمانی دانست که برای فراهم آوردن زمینه زندگی بهتر اقشار آسیب پذیر خدمات بسیاری ارائه می دهد و یادآور شد : با تقویت نهاد خانواده ، استحکام بخشیدن به روابط افراد در درون خانواده ها می توان از بروز آسیب ها پیشگیری کرد .
وی تقویت سطح مهارت های زندگی افراد از طریق افزایش  کیفیت ارائه خدمات مراکز مشاوره برای ورود موثر به مسائل خانوادگی و کاهش طلاق را از دیگر روش های کنترل آسیب های اجتماعی دانست و بر گسترش آموزش ها تاکید کرد.
« احمد محمد زاده » رئیس اداره بهزیستی شهرستان فردیس در ادامه گزارشی از اقدامات انجام شده درحوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی، پیشگیری و درمان اعتیاد و مشاوره خانواده و....ارائه کرد و بر لزوم تعامل و همراهی بیشتر این دو مجموعه تاکید نمود. 
در پایان هدیه و لوح سپاسی به رسم یاد بود تقدیم حضور دادستان محترم این شهرستان گردید.

کد خبر 32430

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد