کاشان| حضور مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در شهرستان کاشان

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان کاشان،دکتر ولی‌اله نصر اصفهانی مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به همراه معاونین توانبخشی و مشارکتهای مردمی، مسئول بازرسی عملکرد و مشاور مدیر کل در امور اجرایی و کارشناس مسئول حوزه امور اجتماعی با هدف دیدار با کارکنان بهزیستی کاشان و بازدید از مراکز مختلف ارائه دهنده خدمات بهزیستی در سطح شهرستان و بررسی مسائل و رسیدگی به مشکلات جامعه هدف بهزیستی، به شهرستان کاشان سفر کردند.

دکتر ولی اله نصر در بدو ورود ضمن دیدار با کارکنان اداره بهزسیتی شهرستان کاشان، با مرتضایی فر فرماندار شهرستان دیدار  و ضمن تشریح اقدامات بهزیستی در خصوص مراکز مثبت زندگی و راه اندازی خانه ی امن گفت: خوشبختانه با توجه به بافت غنی فرهنگی در شهرستان کاشان، این شهرستان به نسبت وسعت و جمعیت، جز شهرستان‌های کم آسیب تر نسبت به سایر شهرستان‌های استان بوده لیکن با تعامل و پشتیبانی همه دستگاه‌های اجرایی در زمینه ی کاهش آسیب‌های اجتماعی دستاوردهای بهتری محقق خواهد شد.
مدیر کل بهزیستی استان در ادامه در نشستی صمیمی با کارکنان خدوم بهزیستی شهرستان ضمن اظهار تشکر از زحمات پرسنل در سال جاری درخدمت به مددجویان تحت پوشش و استماع صحبت‌های کارکنان بمناسبت میلاد امیرالمومنین(ع) و روزمددکار از مددکاران نمونه شهرستان تقدیر نمود..
دکتر نصر سپس مرکز آموزشی، توانبخشی اختلال طیف اتیسم سرای امید را افتتاح کرد و طی مراسمی با حضور مسئولین شهرستانی کلنگ ساختمان اصلی مرکز خیریه ی اتیسم شهرستان را به زمین زد. 
مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در شب میلاد با سعادت مولی الموحدین حضرت علی علیه السلام و در ادامه ی سفر خود به کاشان با حضور در آسایشگاه سالمندان و معلولین گلابچی و مرکز توانبخشی هاجر؛ مسائل و مشکلات این مراکز را بررسی کرد.
وی در ادامه با کودکان و نوجوانان تحت پوشش مرکز خیریه ی نگین دیدار نموده و این عزیزان را مورد تفقد و توجه پدرانه قرار داده و ضمن اهدای هدایایی؛ در جریان روند نگهداری آنان در خانه های بهار، بهشت و نگین جوان قرار گرفت.
 

کد خبر 32415

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد