برگزاری نشست گرامی داشت روز مددکار در بهزیستی استان

نشست گرامی داشت روز مددکار همزمان با سالروز ولادت با سعادت مولود کعبه حضرت علی (ع) و روز مددکار با حضور مدیرکل و معاون امور اجتماعی بهزیستی استان با روانشناسان، کارشناسان دفتر توامند سازی زنان و خانواده و مددکاران حوزه امور اجتماعی ادارات بهزیستی شهرستانهای تابعه از طریق شبکه مجازی برگزار شد.

 در این نشست دکتر ستاری مدیرکل بهزیستی استان با اظهار اینکه مددکاری در سازمان بهزیستی نقش کلیدی و محوری داشته و تمامی مددکاران در خط مقدم ارائه خدمات به جامعه هدف هستند.

مدیرکل بهزیستی استان اظهارداشت : ارتقائ سطح آگاهی مددکاران از خدمات موجود درون سازمانی و امکانات برون سازمانی جهت ارائه به مددجویان عزیز و راهنمایی ایشان به نحوی شایسته و در خور شان و مقام انسانی بسیار ضروری می باشد.

در ادامه خسرو امیدوار معاون امور اجتماعی بهزیستی استان نیز بر تاثیر بسزای نقش مددکاری در سازمان بهزیستی اشاره کرده و برتداوم فعالیتهای حرفه مددکاری و دانش اندوزی و تجهیز علم از سوی این بازوان یاری رسان تاکید کرد.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان ادامه داد : رکن و اساس اولیه سازمان در وهله اول مددکاران هستند که با صبوری و دلسوزی  به مشکلات و نیازمندیهای جامعه هدف که مددجویان می باشند رسیدگی کرده و به نحوی صحیح و مجدانه به حل مشکل و رفع نیاز آنان کمک می کنند.

وی بر آگاهی مددکاران از خدمات درون و برون سازمانی تاکید کرد و گفت: مددکاران می بایست با آگاهی از نیازهای مددجویان در استفاده از پتانسیل موجود در قوانین و سطح جامعه نسبت به ارائه خدمات به این افراد با تکریم شخصیت آنان اقدام نمایند.

کد خبر 32411

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد