مصون نگه داشتن جامعه از آسیب ها، با مداخله به هنگام

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان معاون امور اجتماعی بهزیستی استان کرمان گفت:مداخله به هنگام ،درست و تخصصی کارشناسان اورژانس اجتماعی می‌تواند جامعه را از بروز آسیب‌ها مصون نگه دارد


.
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا وحید زاده، معاون امور اجتماعی بهزیستی استان کرمان گفت: امکانات، ابزارها و مجموعه اورژانس اجتماعی باید بروز رسانی شوند تا بتوان خدمتی ماندگار و اثر بخش ارائه داد.
او با اشاره به اینکه از شروع طرح اورژانس‌های اجتماعی پانزده سال می‌گذرد، افزود:تمام برنامه ریزی‌ها وطرح‌های موجود طی این مدت از استاندارد خارج شده و با توجه به ، بروز بودن مشکلات اجتماعی باید امکانات سخت افزاری ونرم افزاری نیز همسو با مشکلات نو پدید به روز شوند.
وحید زاده با اشاره به راهکارهای بهبود روند ارائه خدمت و تلاش در افزایش تاثیر خدمات اظهار کرد: اگر ماهیت و اهمیت اورژانس اجتماعی برای مسئولان و مردم مشخص شود بیشترین توجه دولتمردان به این مقوله اختصاص می‌یافت.
او گفت: مداخله به هنگام درست و تخصصی کارشناسان اورژانس اجتماعی می‌تواند جامعه را از لحاظ بروز آسیب‌های اجتماعی مصون کند.
معاون اموراجتماعی بهزیستی استان کرمان به ارزش وجایگاه اورژانس اجتماعی در ساختارهای اجتماعی در سطح جهانی اشاره وبیان کرد: تقسیم مسئولیت و عمل به مسئولیت اجتماعی همه مجموعه‌های دولتی وغیر دولتی از اساسی‌ترین پایه‌های موفقیت در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های اجتماع محور است.

کد خبر 32402

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد