بازدید معاون مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی کل کشور درشهرستان مریـوان

معاون مشارکتهای مردمی،موسسات غیردولتی،توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کل کشور به همراه مدیرکل بهزیستی استان کردستان و نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستانهای مریوان و سروآباد و رئیس بهزیستی شهرستان مریوان از مرکز نگهداری معلولین باران رحمت و مراکز تازه تاسیس مثبت زندگی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان، شیرکوبهمنی ضمن خیرمقدم، مراکز مثبت زندگی شهرستان مریوان را نیز مراکزی فعال خواند و افزود:  شروع بکار این مراکز همزمان با سایر مراکز مثبت زندگی کل کشور در آبان ماه فعالیت خود را نیز آغاز کرده اند.

وی در ادامه افزود:  مرکز نگهداری معلولین باران رحمت که در حال ساخت می باشد و تا به امروز با همکاری بهزیستی و مسئولین ذی ربط و کمکهای مردمی پیشرفت۷۰درصدی را داشته و امید است که بزودی شاهد افتتاح این مرکز در شهر مریوان جهت خدمت دهی به معلولین عزیز نیز باشیم.

درادامه مهندس ذوالفقار یزدان مهر به همراه سیدصباح قریشی و خانم شیوا قاسمی پور نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستانهای مریوان وسروآباد از تعدادی مددجوی ضایعه نخاعی و جسمی حرکتی دیدار کرده و از نزدیک پیگیر مشکلات این عزیزان شدند.

در پایان معاونت مشارکتهای مردمی و مدیرکل بهزیستی استان کردستان از مرکز مثبت زندگی روناهی به عنوان مرکز برتر مثبت زندگی نیز تقدیر و تشکر به عمل آورند.

کد خبر 32386

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد