شهرتهران| مددکاری تجسم رسالت نهایی بهزیستی است

مدیر بهزیستی شهرستان تهران مددکاری را تجسم رسالت نهایی بهزیستی دانست و بیان داشت: احسان، نیکوکاری و خدمت رسانی در فرهنگ ایرانی و مکتب اسلامی همواره مورد ستایش بوده و هست.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سید سعید آرام در ادامه خاطرنشان کرد: نخستین پیمان مددکاری خدمت به خلق و تلاش بی تکلف در جهت ارتقای توانمندی و رضایتمندی است که این خصیصه ریشه در ارزش های حرفه ای مددکاران دارد.

وی افزود: اخلاق حرفه‌ای بخش بنیادین اقدامات مددکاری اجتماعی در ارائه خدمات ایشان می‌باشد و بر همین اساس می توان مددکاری را ترسیم کننده‌ چهره‌حقیقی و تجسم رسالت نهایی بهزیستی دانست.

آرام در پایان اظهار داشت: ۱۳ رجب سالروز ولادت با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع)، نخستین مددکار دنیای اسلام و اسوه آزادی و آزادگی، علاوه بر روز بزرگداشت مقام شریف پدر، به عنوان روز مددکار نامگذاری گردید که به حق انتخاب شایسته ای بوده است که اینجانب فرا رسیدن این روز را به تمامی پدران والامقام و مددکاران عزیز  تبریک و شادباش می گویم و امیدوارم همه مددکاران عزیز در پرتو پرفروغ رفتار و گفتار حضرت امیرالمومنین علی (ع) و با پیروی از منش و سیره آن امام بزرگوار در دستگیری از نیازمندان و یاری محرومان به توفیق روزافزون دست یابند.

کد خبر 32346

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد