دیدار مدیرکل بهزیستی گیلان با همکار بازنشسته به مناسبت روز مددکار

صیح روز هفتم اسفند ماه به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز مددکار دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان باتفاق دکتر جعفری معاون امور اجتماعی ، حجت الاسلام حمید نادم مسئول روابط عمومی و محمد برهود رئیس اداره پذیرش و هماهنگی با مددکار بازنشسته بهزیستی " سرکار خانم راسخیان " دیدار و به پاس ۳۰ سال خدمتگراری در این سازمان از وی قدردانی شد .

دکتر حسین نحوی نژاد با تاکید بر اینکه بازنشستگان سرمایه های انسانی و سرشار از تجربه و تبحر هستند خاطر نشان کرد: شما علاوه بر سرمایه انسانی جزء سرمایه های اجتماهی ما هم هستید که هم اکنون بعد از سالها بازنشستگی در راه خدمت رسانی و مددکاری گام بر می دارید .

وی افزود : احترام به بازنشتگان در واقع تکریم به یک عمر زحمات خالصانه و خاضعانه آنان به مردم بوده و بهترین سال هایی است که در سنگر خدمت به شهروندان طی شده است.
مدیرکل بهزیستی گیلان دیدار با همکار بازنشسته و با خبر بودن از احوال آنها وظیفه دینی، اعتقادی و مورد تاکید دین مبین اسلام و یکی از وظایف هر دستگاه یا سازمان به شمار می رود که باید ضمن سرکشی از دوستان و همکاران گذشته، همواره به یاد آنان بوده و در مواقع سختی های احتمالی نیز در کنارشان بود.
 

کد خبر 32326

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد