پیام تبریک رهام ولایتی نژاد مدیر بهزیستی شهرستان بویراحمد به مناسبت سالروز ولادت با سعادت امام علی علیه السلام و روز مددکار

پیام تبریک رهام ولایتی نژاد مدیر بهزیستی شهرستان بویراحمد به مناسبت سالروز ولادت با سعادت امام علی علیه السلام و روز مددکار. متن پیام بدین شرح است؛

بسمه تعالی

سالروز تولد حضرت  امیر المومنین علی علیه السلام را به محضر حضرت امام عصر عج الله تعالی، مقام معظم رهبری دام ظله العالی ، مسلمانان و شیعیان جهان  تبریک و تهنیت عرض می نمایم. 
روز تولد حضرت امیر المومنین علی علیه السلام در جامعه ی مددکاران اجتماعی ایران به عنوان روز مددکار نام گذاری شده است. به پاس قدرشناسی از امدادگران جامعه هدف سازمان بهزیستی که سالهاست با از خودگذشتگی و ایثار برای خدمت به مردم، جوانی و عمر گرانبهای خویش را در مسیری پر درد و رنج، صرف انسان دوستی و مهربانی نموده‌اند سپاسگزاری می نمایم.

گاهی در راه رسیدن به خانه مددجویان زانوی خسته خویش را نیرو می داد و غم نشسته بر گونه کودکی بی پناه را تسلی  بخشید. خواب در چشمهایش موج می زند و دلش از صدای خط تلفن  ۱۲۳ می لرزد. باید بیدار بماند شاید امشب بی پناهی در گوشه ای از این شهر و  شب تاریک، دنبال فریاد رسی است. 

فرزند کوچک مددکار امشب تنها است؛ ولی مددکار اورژانس اجتماعی سوار بر آمبولانس ۱۲۳ رهسپار مسیر نجات بخش زندگی انسان دیگری است.
 
 خیابان های این شهر با قدم هایش برای خدمت به انسان های  نیازمند خاطره ها دارند و میدان های شهر می دانند که مددکاران  مهربان و دلسوز  یاری گر  کودکان و نوجوانان بی پناه این سرزمین بوده و هستند ؛ البته که  نامشان را بر تابلوی میدان و خیابانی نمی بینند؛ شاید نامگذاری میدان و یا خیابانی به نام مددکار انتظاری بزرگ است!

نیک می دانم راه طولانی و دشواری که مددکاران اجتماعی برای خدمت و توانمند سازی مددجویان و مردم برگزیده‌اند؛ چه ناهموار و پر مشقت بوده و هست. قلب مهربان مددکار گاهی شکسته و گشاده رویی بی نظیرش چهره در غم کشیده، ولی لبخندی به عاریت می خرد شاید  امید را در چشم های مددجو زنده کند. 
اگرچه بر آینده شغلی  خویش اطمینان نداشته است؛ آنچه از خوبی ها و موفقیت بود برای مددجویان آرزو داشت،  در حالیکه خویش را در مسیر خدمت فراموش کرده است.

بر خویشتن قدرشناسی و سپاسگزاری بیکران از مددکاران  عزیزان را وظیفه می دانم و عهد و پیمان می بندم که مطابق اصول علمی ، حرفه ای و قانون، مطالبه گر حقوق مادی و معنوی مددکاران باشم .

رهام ولایتی نژاد
 مدیر بهزیستی شهرستان بویراحمد

کد خبر 32323

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد