دیدار مدیرکل بهزیستی گیلان با فرماندار  و امام جمعه شهرستان رودسر

صبح روز هفتم اسفند ماه به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) ، روز پدر و روز مددکار مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد باتفاق حجت الاسلام حمید نادم مسئول روابط عمومی با فرماندار رودسر محمد مهدی مظفری و امام جمعه شهرستان حجت الاسلام تقی روحانی دیدار و گفتگو کرد

در این دیدار دکتر نحوی نژاد با تقدیر از نگاه ویژه  فرماندار رودسر به بهزیستی، به بیان مسائل و مشکلات جامعه هدف بهزیستی شهرستان در خصوص  ودیعه مسکن، اشتغال زایی ، باز توان سازی زنان سرپرست خانوار ، مهارت افزایی و ... پرداختند و در راستای تسریع و تسهیل خدمات رسانی بهینه به ایتام و جامعه هدف بهزیستی به بحث و تبادل نظر پرداختند و حمایت فرماندار را خواستار شدند.

محمد مهدی مظفری فرماندار رودسر بیان داشت : مجموعه بهزیستی بیش  از سایر دستگاه های دیگر با درد و رنج مردم مواجه هستند از این رو من از تلاشهای مجدانه شما و همکاران متعهد بهزیستی در جهت کاهش آلام مردم به ویژه جامعه هدف تشکر می کنم .

وی ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی و حمایت و تعامل مسئولین شهرستان شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی در راستای ارتقاء رفاه اجتماعی جامعه هدف بهزیستی خواهیم بود .

کد خبر 32322

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد