جلسه ستاد پیشگیری از بیماریهای واگیردار برگزار شد

جلسه ای با موضوع پیگیری اجرای پروتکل های بهداشتی و حساسیت زایی با توجه به شیوع کرونای انگلیسی و شروع فاز چهارم بیماری با حضور «عبدالله فلاح نژاد» رئیس ستاد پیشگیری از بیماری های بهزیستی البرز و سایر اعضاء جلسه، در دفتر معاونت توانبخشی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، در آغاز جلسه رئیس کمیته پیشگیری از بیماری کرونا، با توجه به جلسه برگزار شده با کارشناسان بهداشت دانشگاه علوم پزشکی، توضیحاتی در خصوص مباحث مربوط به مصوبات جلسه قبلی، پیگیری های صورت گرفته و ارائه راهکار های اجرایی در خصوص پروتکل های بهداشتی ارائه نمود و در ادامه با توجه به وضعیت بحرانی استان و موج چهارم کرونا ضمن تشکر از همکاران در روند اجرای پروتکل ها، دستورالعمل های سازمانی و پیگیری دستورالعمل دورکاری به ارائه راهکارهای موثر همکاران در این خصوص پرداخت.

در پایان جلسه مصوب گردید: با توجه به تشکیل جلسه با معاونت بهداشتی دانشگاه و اعلام آمادگی برای انجام آموزش و همچنین قراردادن رپید تست در اختیار مراکز تحت نظارت صورت گیرد.

جلسه ای به صورت مجازی با مراکز تحت نظارت در طول هفته جاری تشکیل و با انتخاب افرادی در مراکز به عنوان رابطین سلامت جهت غربال گری و انجام تست و ارتباط با رابط سلامت دانشگاه همکاری لازم در این خصوص انجام پذیرد.

در خصوص آموزش مجازی به پرسنل قرار شد با هماهنگی حراست و همکاری روابط عمومی و معاونت پشتیبانی و ایجاد شبکه مجازی این آموزش ها در اختیار کلیه پرسنل قرار گیرد.

با توجه به الزام فعالیت های اداری در زمان دورکاری توسط پرسنل در منزل، هماهنگی در خصوص ایجاد زیر ساخت ها و نرم افزارهای لازم صورت پذیرد.

با توجه به نصب سامانه کرونا و لینک با سامانه کشوری پیگیری های لازم در ورود و خروج پرسنل و مراجعین درگیر انجام شود.

با توجه به وضعیت بحرانی موجود بازدید های حضوری از مراکز تحت نظارت فقط در موارد ضروری صورت گرفته و حتی المقدور به صورت مجازی انجام شود.

با توجه به وضعیت موجود در صورت امکان برای کارکنان هماهنگی های لازم در خصوص خرید وسایل بهداشتی محافظتی در زمینه بیماری کرونا خصوصا ماسک انجام شود.

کلیه معاونتهای تخصصی در خصوص ورود و خروج غیر ضروری و رعایت پروتکلهای بهداشتی در کلیه مراکز معاونت های تحت نظارت خود اقدام نمایند.

کد خبر 32318

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد