پیام مدیر کل بهزیستی استان کرمان به مناسبت روز مرد و بزرگداشت مقام پدر

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان به مناسبت روزمرد و بزرگداشت مقام پدر پیامی را صادر کرد در فراز هایی از این پیام آمده است :

بِرُّ الوالِدَینِ أکبَرُ فَریضَةٍ

نیکی به پدر و مادر بزرگترین فریضه است - امیرالمومنین علی(ع)

سیزدهم رجب خجسته زادروز بزرگ‌مردی است که در سایه تربیت ناب نبوی، وجود گرانقدر حضرتش را تا اسوه تقوی و پرهیزگاری، حکمت و دیانت، شجاعت و عدالت، جهاد و شهادت، تعالی بخشید و مظهر جوانمردی و رادمردی لقب داد. ر

در مکتب متعالی امام نخست شیعیان، مردانی تربیت شدند که رسم پدر بودن را از سیره ارزشمند او آموختند و میلاد مولایشان را روز پدر نامیدند تا منش و زندگانی آن حضرت، آینه‌ای ماندگار برای تمام جوانمردان روزگار شود.

ولادت حضرت علی(ع)بهانه ای است تا از زحمات و دلسوزی‌های پدران عزیزمان،مردانی که در تمام دوران حیات خود همواره موفقیت و آینده روشن فرزندان عزیزشان را در تلاش و مجاهدت جستجو کرده و برای دیدن آرامش و خوشبختی فرزندانشان، خود را فدا می‌نمایند قدردانی کنیم.

اینجانب ضمن تبریک ولادت باسعادت امیرمومنان حضرت علی(ع) فرارسیدن روزمرد و روز بزرگداشت مقام والای پدر را به کلیه همکاران ،خصوصا مردان شاغل در مجموعه بزرگ بهزیستی تبریک عرض نموده و امیدوارم تحت زعامت مدیریت داهیانه پدر معنوی جامعه اسلامی ، رهبر فرزانه انقلاب در تمامی مراحل و ابعاد زندگی و در خدمتگزاری به محرومان و جامعه هدف موفق و مؤید باشید.

عباس صادق زاده

مدیر کل

کد خبر 32316

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد