تجلیل از مددکاران منتخب بهزیستی گیلان به مناسبت ولادت حضرت علی (ع)

ظهر روز ششم اسفند ماه به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) ، روز پدر و روز مددکار با حضور دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان ،معاونین و روسای دوایر ستادی از مددکاران منتخب در حسینیه علی اصغر بهزیستی گیلان تجلیل شد.

مدیرکل بهزیستی گیلان ضمن گرامیداشت سیزدهم رجب ، میلاد فرخنده مولی الموحدین حضرت علی (ع) ، روز پدر و روز مددکار ، امیرالمومنین (ع) را اولین مددکار عالم بشریت دانسته و فرموند ما به پیروی از آن امام همام در خدمت به جامعه هدف سازمان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.  

وی ضمن تقدیر از زحمات مددکاران شاغل در بهزیستی استان افزود: مددکاری یکی از ارکان اصلی سازمان بهزیستی می باشد و یکی از وظایف مددکار ، پیگیری وحل مشکلات است وبایستی در هر شرایطی شأن ومنزلت و حرمت افراد حفظ گردد . مددکاران مروجان سلامت اجتماعی هستند که نقش بالایی در ترویج روابط اجتماعی دارند و ترویج مهربانی، سالم سازی فضای اجتماعی را در پی دارد.

دکتر نحوی نژاد در ادامه با توجه به شیوع ویروس کرونا عنوان کرد : استراتژی و راهبرد کلی این سازمان تأمین سلامت روانی و اجتماعی مردم از طریق مشارکت آنان در این برهه از زمان است. و افزایش ضریب سلامت اجتماعی میسر نمی شود مگر با مشارکت مردمی.

کد خبر 32313

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد