پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان البرز به مناسبت روز مددکار اجتماعی

مدیرکل بهزیستی استان البرزبه مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و روز مددکار اجتماعی پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، در متن این پیام آمده است :

 بسم الله الرحمن الرحیم

مددکاری ترسیم چهره حقیقی و تجسم رسالت نهایی بهزیستی است، بی شک هر یک از خدمات مجموعه سازمان بهزیستی را می توان شاخه پر ثمری از این درخت تناور نامید.

مددکاران پرتلاش و مشتاق این سازمان همواره می کوشند با حفظ کرامت و شأن والای انسانی جامعه هدف خود؛ در مرحله نخست امید به زندگی با عزت و پر برکت و روحیه سرزندگی و نشاط را در مددجویان تقویت نمایند و سپس برای تامین نیاز های اساسی آنان، تا تبدیل شدن به افراد مولد و توانمند و خروج از چرخه های مستقیم حمایتی با آنها همراه شوند.

۱۳ رجب سالروز ولادت با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) نخستین مددکار عالم و اسوه آزادی وآزادگی و نام گذاری این روز به عنوان روز مددکار وهمچنین روز بزرگداشت مرد و مقام شریف پدر را در وهله اول به تمامی مردم شریف ایران و پیس از آن به کلیه همکاران مددکاران شاغل در بهزیستی سراسر کشور علی الخصوص همکارانم در بهزیستی استان البرز  تبریک و شادباش عرض مینمایم.

امیدوارم همه مددکاران عزیز در پرتو پرفروغ رفتار و گفتار حضرت امیرالمومنین (ع) و با پیروی از منش و سیره آن امام بزرگوار و مقتدای بی همتا در دستگیری از نیازمندان و یاری محرومان به توفیق روزافزون دست یابند.

کد خبر 32300

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد