پیام تبریک مدیر کل بهزیستی مازندران به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز مددکار اجتماعی

دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی استان مازندران با انتشار پیامی ، ولادت با سعادت مولای متقیان امام علی (ع) پرچمداربزرگ عدل و انصاف ، روز پدر و روز مددکار را به تمامی پدران و مددکاران اجتماعی شاغل در بهزیستی مازندران و مددکاران فعال در مراکز تحت نظارت بهزیستی استان تبریک گفت.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران متن پیام به شرح ذیل است؛

بسمه تعالی 

13 رجب سالروز ولادت با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) نخستین مددکار عالم، اسوه آزادی وآزادگی به عنوان روز مددکار اجتماعی و  مقام شامخ پدر ، مایه مباهات است. 

سلامت جسم، جان و روان، زیر بنای توسعه پایداراست .این مهم،از منظر کمک ویاری رساندن به مددجویان نیازمند و رسیدگی به امور افراد دارای معلولیت ، آسیب دیدگان اجتماعی ومحرومین میسر می‌شود.

مددکاران پرتلاش و مشتاق این سازمان همواره می کوشند با حفظ کرامت و شأن والای انسانی جامعه هدف خود؛ در مرحله نخست امید به زندگی با عزت و پر برکت و روحیه سرزندگی و نشاط را در مددجویان تقویت نمایند و سپس برای تامین نیاز های اساسی آنان؛ تا تبدیل شدن به افراد مولد و توانمند و خروج از چرخه های مستقیم حمایتی با آنها همراه شوند.

اینجانب ضمن قدردانی صمیمانه از خدمات ارزنده تمامی همکارانم، که درسنگر شریف مددکاری اجتماعی فعالیت دارند، سالروز میلاد فرخنده مولای متقیان، را  تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امید است مددکاران  اجتماعی  بهزیستی در پرتو پر فروغ رفتار و گفتار حضرت علی (ع) و با پیروی از نقش و سیره ی آن امام بزرگوار، در یاری رسانی به جامعه ی هدف به توفیق روز افزون دست یابند .

همچنین فرصت را غنیمت شمرده و روز پدر را صمیمانه به همه ی پدران فداکار این مرز و بوم و کارکنان خدوم در مراکز دولتی و غیر دولتی اداره کل بهزیستی مازندران تبریک عرض می نمایم و آرزوی توفیق و سلامتی را برای همه ی این عزیزان در پرتو عنایت خداوند متعال خواستارم .

دکتر فرزاد گوهردهی 

مدیر کل بهزیستی مازندران

کد خبر 32281

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد