پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان بمناسبت ولادت حضرت علی(ع) ، روز پدر و مددکاران اجتماعی

ایزدپور : حضرت علی (ع) نماد عدالت ، شجاعت، پدری بزرگوار برای فرزندان آسمانی خود و همسری فداکار برای حضرت فاطمه زهرا(س) است

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان علیرضا ایزدپور مدیرکل در پیامی سالروز ولادت امام متقیان حضرت علی (ع) را تبریک گفتند:

شرح پیام بدین شرح است :

با سلام و احترام

حضرت علی (ع) نماد عدالت ، شجاعت،  پدری بزرگوار برای فرزندان آسمانی خود و همسری فداکار برای حضرت فاطمه زهرا(س) است که همگی این نمادها نشانه های بزرگی برای ما هستند تا از اخلاق حسنه و شیوه متعالی زندگی حضرت درس بگیریم و در زندگی خود جاری سازیم.

 ۱۳ رجب ولادت امام اول شیعیان که نخستین مددکار عالم هستی است و همچنین  انتخاب شایسته این روز به عنوان روز مددکار را به تمامی مددکاران محترم تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امید است مددکاران عزیز بهزیستی در پرتو پر فروغ رفتار و گفتار حضرت علی (ع) و با پیروی از نقش و سیره ی آن امام بزرگوار ، در یاری رسانی به  جامعه ی هدف بهزیستی به توفیق روز افزون دست یابند .

 
همچنین اینجانب برخود لازم می دانم روز پدر را صمیمانه به همه پدران فداکار ایران زمین علی الخصوص کارکنان خدوم و زحمتکش بهزیستی استان و مراکز غیر دولتی تبریک و تهنیت عرض کرده و ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای همه ی این عزیزان، سربلندی ایشان را در پرتو عنایت خداوند متعال خواستارم .

علیرضا ایزدپور

مدیرکل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 32265

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد