سمیرم| کمک به تعمیر و بهسازی منازل آسیب دیده در زلزله 

رئیس دبیرخانه ستاد مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور و نماینده ویژه معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، با هدف بررسی میزان خسارات وارده به مددجویان ساکن در روستاهای بخش پادنای سمیرم و اقدام عاجل در رفع مشکلات حاصل، از روستاهای همجوار با کانون زلزله سی سخت بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان سمیرم، محمد رضا کاظم زاده، با هدف بررسی میزان خسارات وارده به مددجویان ساکن در روستاهای بخش پادنای سمیرم و اقدام فوری در رفع مشکلات حاصل، از روستاهای همجوار با کانون زلزله سی سخت بازدید کرد.

وی هدف از این حضور را، دیدار چهره به چهره با مددجویان آسیب دیده عنوان کرد و افزود: به مددالهی تاکنون در این مناطق  شاهد تلفات جانی ناشی از وقوع زلزله ۵.۶ ریشتری چهارشنبه شب نبودیم ولیکن خسارات به بافت مسکونی، مشهود بوده که با ورود ومساعدت بنیاد مسکن بزودی در جهت رفع آن اقدام خواهیم کرد.

مدیر پدافند غیرعامل سازمان بهزیستی کشور، ضمن بازید از روستاهای کنجگان، شیبانی، کیفته، بارند، تل محمد و سایرنقاط آسیب دیده و بازدید از منازل مددجویان و اهدا سبدهای تغذیه‌ای، واریز دو ماه مستمری به حساب مددجویان آسیب دیده، تعامل با بنیاد مسکن، اعطا تسهیلات و کمک‌های بلاعوض بهسازی و بازسازی را از جمله برنامه‌هایی دانست که  در این خصوص انجام می‌پذیرد.

 داودی رئیس بهزیستی شهرستان سمیرم، ضمن تقدیر از رئیس سازمان بهزیستی، اذعان کرد: تاکنون تعداد ۵۸ خانواده از مددجویان در این زلزله آسیب دیده‌اند و نیازمند مساعدت در تعمیر و بازسازی منازل هستند.


  


 

کد خبر 32262

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد