هزینه‌ی حرفه‌آموزی مددجویان بهزیستی خراسان رضوی به همت خیرین، تأمین می‌شود

سرپرست بهزیستی خراسان رضوی و معاون مشارکت‌های مردمی این نهاد، به مناسبت ولادت امام علی(ع) و روز پدر، به دیدار دو تن از خیرین پیشکسوت مشهد رفتند.

به گفته‌ی سرپرست بهزیستی خراسان رضوی، آقای حبیب الله عدالتیان و آقای حمید مستشاری، دو تن از نیکوکاران به نام مشهد هستند که کمک‌های بسیار زیادی به مددجویان بهزیستی داشته و بخش زیادی از مکنت و ثروت‌شان را صرف اشتغال، استقلال، معیشت، رفاه و زندگی مددجویان بهزیستی استان نموده‌اند.

دکتر مسعود فیروزی گفت: این دو بزرگوار، علاوه بر این کمک‌ها، در هر شرایطی که بهزیستی اعلام کرده به کمک فوری نیاز دارد پاسخ‌شان مثبت بوده و تمام توان و تلاش خود را برای این امر اختصاص داده‌اند.

وی یادآور شد: البته نیکوکاران بزرگ و خیراندیشان انسان‌دوست زیادی در مشهد و استان خراسان رضوی هستند که در مقاطع مختلف، ارقام بسیار بزرگی به بهزیستی و مددجویانش کمک کرده‌اند و احوال‌پرسی و تفقد از این دو بزرگوار، به نیابت از تمام نیکان این استان انجام شد.

سرپرست بهزیستی خراسان رضوی گفت: خیرین خراسان رضوی، بسیار بلندهمت هستند و در سال‌های گذشته صدها واحد مسکونی، صدها فرصت شغلی، ده‌ها باب جهیزیه، میلیاردها تومان کمک نقدی و موردی برای درمان و دارو و تجهیزات کمک‌توانپزشکی، هدیه‌ی این بزرگان به مددجویان بهزیستی بوده است.

وی خاطر نشان کرد: ما افتخار می‌کنیم که در استانی مسؤولیت داریم که نیکانش در سراسر کشور به نام و زبانزد هستند و این امر قطعا به وجود پربرکت امام رئوف، حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) در این استان معطوف است.

همچنین معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان رضوی گفت: یکی از بزرگان اعلام کرده که در سال جاری و سال آینده، هر تعداد مددجو در هر شرایط و با هر هزینه‌ای که برای حرفه‌آموزی اقدام کند و یا مهارتی را بیاموزد، ما هزینه‌اش را تقبل می‌کنیم و در جهت استقلال آنان هر کمکی که بتوانیم انجام می‌دهیم.

حمیده محدث گفت: شاید نیکان خودشان راضی نباشند که ما مقادیر کمک‌هایشان را اعلام کنیم اما همین‌قدر بدانیم که صدها میلیارد تومان در هر سال توسط نیکان و خیراندیشان استان به مددجویان ما در قالب‌های متفاوت کمک می‌شود.

وی تأکید کرد:‌ اگر خیرین نباشند بسیاری از مددجویان امکان اشتغال، استقلال، افزایش توانمندی و مهارت‌آموزی و نیز آغاز زندگی مشترک را ندارند و با کمک‌های این بزرگان است که مددجویان بهزیستی از نمعت زندگی آبرومندانه و عزت‌مندانه، بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر 32246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد