پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان قزوین بمناسبت ولادت حضرت علی (ع ) و روز مددکار

مدیرکل بهزیستی استان قزوین با صدور پیامی فرخنده میلاد مولی الموحدین حضرت علی ( ع )و روز مددکار را به تمام همکاران بهزیستی استان قزوین تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین،علیرضا وارثی در این پیام آورده است:
گام نهادن در مسیر خدمت به خلق توفیقی الهی است وحسن سلوک، فروتنی و خستگی ناپذیری و شیدایی صفت بارز انسانهای وارسته بوده و مددکاران از جمله عاشق ترین و متواضع ترین آنان در عرصه خدمت وکمک رسانی به انسانها هستند.
پایه گذار مددکاری را امام اول شیعیان، حضرت علی علیه السلام می دانند که مددکار فقرا، محتاجان، مستمندان و نیازمندان جامعه بودند و عاشقانه با سرکشی های مخفیانه به برآوردن احتیاجات و همچنین ملاطفت با ایتام سرآمد همه تاریخ هستند.
مددکاران اجتماعی با تاسی از حضرت علی علیه السلام تقوای الهی، عشق و ایثار و فداکاری، عدالت، هدفداری و امیدواری، اعتماد سازی، صیانت از حقوق محرومین، مسئولیت پذیری، و وفای به عهد، به ملاطفت و پذیرش آگاهانه مددجویان خود می پردازند.
فرا رسیدن سیزده رجب ولادت بزرگ مددکار عالم اسلام  منظومه علم و ایمان و خرد ،خانه‌زاد خدا و مولای عشق و عرفان و روز مددکار اجتماعی بر شما و خانواده محترم مبارک باد.ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده تمامی همکاران در حوزه مددکاری اجتماعی، سیزدهم رجب سالروز میلاد خجسته مولای متقیان، یگانه مددکار راستین عالم و روز مددکار را به مددکاران اجتماعی تبریک و تهنیت عرض نموده و از شما مددکاران عزیز می خواهیم که در تلاش برای حل مشکلات مردم شریف و کاهش آلام دردمندان و افزایش روحیه امید و نشاط به آنان مثل همیشه همت گمارید.

علیرضا وارثی
مدیرکل

کد خبر 32244

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد