شهرقدس | بازید میدانی مناسب سازی اماکن و معابر عمومی

بازید میدانی مناسب سازی اماکن و معابر بهزیستی شهرستان قدس توسط مسئول توانبخشی و نمایندگان فرمانداری شهرستان قدس صورت پذیرفت.

به گزارش روبط عمومی بهزیستی استان تهران، این بازدید ها به صورت ادواری توسط کارشناس مناسب سازی بهزیستی قدس و کارشناسان مربوطه فرمانداری قدس به صورت میدانی صورت می گیرد.

رئیس بهزیستی قدس ضمن تشکر ویژه از فرماندار و معاون عمرانی و کارشناسان فرمانداری که همیشه همراه و یاور اداره بهزیستی بودند، در این خصوص عنوان کرد: موازین قانونی و مقرّرات مربوط به مناسب سازی ادارات، بانکها، مراکز درمانی و تحصیلی از حقوق مسلم شهروندی برای معلولین و جانبازان برشمرد و اظهار داشت: تمامی دستگاههای اجرایی موظف به اجرای مقررات مربوطه هستند و در این خصوص تیم تخصصی متشکل از کارشناسان بهزیستی، فرمانداری و شهرداری وظیفه بازدید از ادارات را برعهده خواهند داشت.

پروین یاری زاده در ادامه به رفع موانع از محل تردد معلولین اشاره و بیان داشت: از نهادهای خدمات رسان می خواهم نسبت به رفع موانع از جمله رمپ های ورودی ادارات و بانک ها و موارد مشابه و عدم صدور پایان کار برای مراکز دولتی و عمومی در صورت رعایت نکردن مقررات مناسب سازی و همچنین نصب تابلوهای محل پارک خودروی افراد دارای معلولیت اقدام نمایند.

کد خبر 32242

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد