پیام تبریک مدیر کل بهزیستی استان قم بمناسب روز مددکار

دکتر مهدی پهلوانی مدیر کل بهزیستی قم بمناسب فرخنده میلاد بزرگ مددکار عالم مولی الموحدین حضرت علی (ع) و روز مددکار پیام تبریکی صادر کرد .

متن پیام :

بسم الله الرحمن الرحیم

« من احسن الی الناس استدام منهم المحبت » کسی که به مردم نیکی کند دائما از محبت آنان بهره مند می شود.    امام علی(ع)

              چه زیبا ، بجا و شایسته است نامگذاری خجسته میلاد یاور محرومان ، پدریتیمان ، همنشین دردمندان و هم سفره مستمندان امام علی (ع) بنام روز مددکار و چه سعادتمندند مددکاران که در حرفه ای اشتغال دارند که گام هایشان در مسیر آن امام همام و پیشوای دردآشناست.

در جامعه پیچیده امروز جایگاه و اهمیت مددکاری اجتماعی و مددکاران بسیار مهم و تعیین کننده است و مددکاران اجتماعی باید نقش و سهم خود را در تمام زوایای جامعه اعم از توسعه اجتماعی ، انسجام اجتماعی، مسئولیت اجتماعی، رفاه اجتماعی ، سلامت اجتماعی، سیاستگذاری اجتماعی و در نهایت به زیستن اجتماعی مشخص و مطالبه نمایند و این مهم میسر نیست مگر در سایه توسعه نگرش حرفه ای به مددکاری ، غنی سازی رشته مددکاری و ارتقاء سطح دانش مددکاران ، افزایش مهارت و تخصص حرفه ای مددکاران و قرار گرفتن مددکاری به عنوان محور فعالیت های سازمانهای حمایتی همچون بهزیستی .

اینجانب ضمن تبریک میلاد بزرگ مددکار عالم امام علی (ع) ، روز مددکار و همچنین روز پدر ، از مجاهدتهای مددکاران شاغل در مراکز دولتی و غیردولتی ، موسسات ، مراکز مثبت زندگی و... صمیمانه قدردانی نموده و امیدوارم در ظل توجهات مولی الموحدین علی (ع) و در پرتو حرکت بر مسیر سیره و روش آن مقتدای بی همتا سلامت و پیروز و سعادتمند باشید .

دکتر مهدی پهلوانی

مدیر کل بهزیستی استان قم

کد خبر 32233

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد