پاکدشت | ملاقات مردمی رئیس بهزیستی با مددجویان در دفتر فرماندار 

ملاقات مردمی رئیس اداره بهزیستی با مددجویان در دفتر فرماندار پاکدشت در راستای تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات و مسائل مربوط به معلولین و جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی، با حضور فرماندار و رئیس بهزیستی به همراه روسای بنیاد شهید و کمیته امداد در  سه شنبه های پاسخگو با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمود برزگر در این خصوص گفت: به منظور پیگیری و رفع مسائل مددجویان و مشکلات اقتصادی این افراد در شرایط موجود سه شنبه هرهفته با عنوان سه شنبه های پاسخگویی آماده دیدار حضوری با مراجعین در دفتر فرماندار و اداره بهزیستی می باشد.  

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت در ادامه افزود: تلاش ما بر این است که جهت کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹ این افراد درخواست های خود را بصورت غیرحضوری پیگیری نمایند ولی در صورت تمایل و نیاز  مددکاران و کارشناسان این اداره در طول هفته و در ساعات اداری آماده پاسخگویی تلفنی و حضوری به مددجویان بوده و راهنمایی های لازم را ارائه می نمایند.  

برزگردر پایان تصریح کرد: درخواست‌های مراجعه کنندکان اغلب مشکلات مالی، اشتغال، هزینه درمان و... و. میباشد که سعی میکنیم تا حد امکان و طبق دستورالعملها در این خصوص اقدام و مسائل را مرتفع نماییم.

کد خبر 32225

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد