مراکز مثبت زندگی افتخار بهزیستی در دوران چهل ساله خدمت 

مدیرکل بهزیستی استان تهران در آئین تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید اداره بهزیستی شهرستان شهریار که در سالن شهید سلیمانی این اداره برگزار شد، شهریار را یکی از شهرستان های پیشرو در حوزه مباحث بهزیستی معرفی کرد و بیان داشت: بهزیستی شهریار ویژگی های خاصی دارد که حضور غیرمنتظره دکتر قبادی ریاست سازمان بهزیستی و خود بنده در دو نوبت از این موضوع نشان دارد.

امین شاهرخی در این مراسم با تبریک میلاد امام علی (ع) و روز مددکار، با بیان الگوی یکی از مراکز اقامتی ترک اعتیاد در حوزه درمان و  اشتغال اظهار داشت: متأسفانه بین ۹۰ تا ۹۵ درصد ترخیص شدگان از مراکز ترک اعتیاد بازگشت به اعتیاد داشتند که با عملیاتی کردن و راه انداری مراکز جامع درمان و اشتغال در سراسر این عدد به ۴۰ درصد رسیده که این موفقیت، مرهون تلاش اولیه یک مرکز در شهرستان شهریار است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به آغاز بکار قریب الوقوع مراکز مثبت زندگی هم اشاره کرد و افزود: مراکز مثبت زندگی افتخار بهزیستی در دوران چهل ساله خدمت خود است که در همه محلات شهرها خدمات بهزیستی را به جامعه هدف ارائه خواهند کرد که در شهرستان شهریار ۱۴ مرکز شروع بکار می کنند.

شاهرخی در ادامه خاطرنشان کرد: این مراکز فعال و اکتیو هستند و بجای اینکه مددجویان به ادارات مراجعه کرده و خدمت بگیرند، مددکاران حرفه ای به منازل این عزیزان عزیمت کرده و خدمات را ارائه می کنند و تفاوت خدمات بهزیستی در این بخش بسیار مشهود خواهد بود.

مدیرکل بهزیستی استان تهران با اشاره به اینکه در طول یکسال اخیر به واسطه همه گیری ویروس کرونا، شرایط سختی را در اقتصاد جهان شاهدیم، گفت: در سایه شفافیت و بسترسازی  اصولی و مناسبی که در بهزیستی ایجاد کردیم توانستیم به نحوی شایسته خدمات را ارائه کنیم و حتی یک روز مستمری و پرداختی به مددجویان را تأخیر نینداختیم و به وقت مقرر انجام دادیم.

وی افزود: به واسطه همین شفافیت و فعالیت صحیح در بستر I.T بیش از یکهزار و ۳۰۰ میلیارد ریال از طریق بنیاد مستضعفان در مدت همه گیری کرونا میان مددجویان تحت پوشش بهزیستی در کشور توزیع کرده ایم.


شاهرخی در پایان برای سرپرست پیشین بهزیستی شهریار آرزوی توفیق کرد و تصریح کرد: سیاست ما برگزیدن روسا از بدنه ادارات است و بر این پایه، مسئول جدید شهرستان که از خوشنامان حوزه پیشگیری استان و در رده برترین ها قرار دارد را انتخاب کرده ایم که انتظار می رود با تعاملاتی سازنده با مجموعه ادارات و ارگان های منطقه به ویژه فرمانداری، مدیریت های شهری، ائمه جمعه و جماعات، امور را مطلوب پیش برده و موفق باشد.

✔️ یکرنگی و مشورت از شروط تعالی

در ادامه این جلسه، داود فهیم راد در سخنانی از حسن اعتماد مدیرکل استان تشکر کرد و بیان داشت: باعث افتخار بنده است که در سایه لطف خداوند و دعای خیر همکارانم در راستای رسیدن به اهداف عالیه سازمان بهزیستی گام برداشته و تلاش کنم.

وی در ادامه یکرنگی و مشورت را از شروط لازم برای تعالی سازمان دانست و افزود: از مدیریت عالیه استان تقاضا دارم بواسطه گستردگی شهرستان و تعدد مراکز غیردولتی تحت نظارت، نگاهی ویژه تر از گذشته به شهریار داشته باشند.

گفتنی است، فهیم راد در سابقه کاری خود، طبق اظهارات خودش، در همه حوزه های بهزیستی شهریار غیر از جلب و جذب مشارکت های مردمی فعالیت داشته و به حوزه های پیشگیری، توانبخشی، اجتماعی و سایر امور آگاه است و اشراف دارد.

کد خبر 32220

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد