دیدار مدیرکل بهزیستی مازندران با امام جمعه شهرستان بابلسر

دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران با حجت الاسلام والمسلمین محمد اسماعیل قلی پور امام جمعه شهرستان بابلسر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران، دکتر گوهردهی مدیر کل بهزیستی استان مازندران ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و فرارسیدن ولادت با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع)، با بیان اینکه بهزیستی مولود انقلاب اسلامی است، گفت: این سازمان به برکت انقلاب و در راستای عملیاتی شدن اهداف ویژه و دستورات رفیعی که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در جهت محرومیت زدایی و خدمت به نیازمندان داشتند، تاسیس شده است.

مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه  پس از رعایت اصول، قوانین و ضوابط اداری، مددجویان خط قرمز ما هستند، افزود: ارائه خدمت به مددجویان با حفظ کرامت انسانی انجام می شود و در این زمینه حساسیت بسیار بالاست.

دکتر گوهردهی توانمند کردن جامعه هدف را از اولویت وظایف بهزیستی دانست و ادامه داد: بالغ بر 600 هزار نفر از جمعیت استان به صورت مستقیم و غیر مستقیم از بهزیستی خدمات دریافت می کنند.

مدیرکل بهزیستی مازندران افزود: صد درصد جامعه معلولین ضایعه نخاعی از خدمات هدفمندی، مستمری و حق پرستاری خانواده محور بهزیستی بهره مند هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه شهرستان بابلسر در این دیدار، بیان کرد: در روایات آمده است تا زمانی که انسانهاها به دنبال گره گشایی از کار دیگران هستند خداوند گره مشکلات آنها را باز می کند که نشان دهنده ارزش کار در عرصه خدمت به مددجویان  و نیازمندان است.

امام جمعه شهرستان بابلسر افزود: این نگاه دینی که اصل پاداش را خداوند عنایت می کند باید در مجموعه  های خدمات رسان مانند بهزیستی حاکم شود. در این کار خستگی معنا ندارد و وقتی خدمت این عزیزان می رسیم باید بگوئیم عبادت قبول.

حجت الاسلام والمسلمین محمد اسماعیل قلی پور با اشاره به مسؤولیت بسیار سنگین بهزیستی بیان کرد: طیف وسیعی از آسیب دیدگان جامعه که به دلایل مختلف دچار آسیب شده اند توسط پرسنل این سازمان ساماندهی می شوند و با توجه به مسؤولیت هایی که به سازمان بهزیستی محول شده است نشان داده اند که تسلط خوبی به آسیب های اجتماعی دارند که این امر مایه خرسندی است.

امام جمعه شهرستان بابلسر در ادامه گفت: برخی تصور می کنند که وظیفه کمک به افراد دارای معلولیت و رفع آسیبهای اجتماعی با بهزیستی است، در حالی که این مسؤولیت همگانی است تا مشکلات افرادی که دچار آسیب های اجتماعی هستند حل و فصل گردد و سازمانهای مردم نهاد باید در این خصوص فعال تر شوند.

کد خبر 32213

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد