۲۰ هزار دوز واکسن برای معلولان در مراکز نگهداری تا پایان سال تزریق می‌شود

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت : ۲۰ هزار دوز واکسن برای معلولان در مراکز نگهداری تا پایان سال تزریق می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان؛ دکتر محمد نفریه در نشست شورای معاونین اداره کل بهزیستی هرمزگان از تزریق ۲۰ هزار دوز واکسن برای معلولان در مراکز نگهداری تا پایان سال خبر داد و اظهار داشت: در اولویت بندی و نقشه راه واکسیناسیون کشور بعد از پرسنل کادر درمان، معلولان، سالمندان، جانبازان و شاغلین مراکز نگهداری بیماران مزمن و روانی، مراکز تحت پوشش بهزیستی در اولویت قرار گرفته‌اند.

وی افزود: خوشبختانه بزودی ۲۰ هزار دوز واکسن کرونا برای معلولان به سازمان بهزیستی تعلق می‌گیرد و تا پایان سال بیشتر مراکز ما دوز اول را دریافت خواهند کرد.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور عنوان کرد: گروه‌های دیگر هدف سازمان شامل سالمندان و معلولان در منازل در اولویت دوم قرار دارند که کار تزریق برای آنها نیز پس از دریافت واکسن معلولان مستقر در مراکز بهزیستی انجام می‌گیرد.

 دکتر محمد نفریه در این نشست ضمن استماع مسائل مطرح شده از سوی سرپرست و معاونین و مسئولین اداره کل بهزیستی هرمزگان به ارائه راهکارهایی برای برون رفت از مشکلات پرداخت و بر لزوم گسترش ارتباطات و استفاده از ظرفیت های برون سازمانی در استان تاکید کرد.

وی گفت : حرکت جهادی، مدیریت مطلوب منابع و ایجاد سیستم پرداختی متمرکز زمینه مناسبی را برای ارائه خدمات عادلانه به جامعه تحت حمایت در سازمان بهزیستی کشور فراهم ساخته است.

کد خبر 32208

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد