نشست مدیرکل بهزیستی گیلان با سفیران انتقال خون استان

ظهر روز پنجم اسفند ماه نشستی با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد و جمعی از سفیران انتقال خون استان برگزار شد .

دراین نشست مدیر کل بهزیستی استان دکتر حسین نحوی نژاد ضمن تبریک ولادت حضرت علی (ع) و روز مددکار با استناد به آیه ۳۲سوره مائده (من احیاها فکانما احیا الناس جمیعا) گفت : هرکس انسانی را از مرگ رهایی بخشد گویی تمامی مردم را زنده کرده است .دراین روزهای سخت وپرالتهاب که مردم در ایام بیماری کرونا بسر می برند افرادی هستند که از جان ومال خویش مایه می گذارند ودرراه خدا انفاق میکنند و دوشادوش سفیران سلامت جامعه تمام توان خویش را برای آرامش وسلامتی مردم می گذارند تا مردم درآرامش کامل باشند.

 دکتر حسین نحوی نژاد اشاره به رشادت‌های شهداوجانبازان هشت سال دفاع مقدس کردند و گفتند اگر آنروز آن عزیزان با جان وخون خویش از کیان نظام ومیهن دفاع کردند امروز پزشکان و پرستاران به عنوان سفیران سلامت جامعه جان خویش رادرطبق اخلاص می گذارند ودردل بیماری کرونا میروند تا نفسی را احیا کنند .

شایان ذکر است : کارکنان بهزیستی آمادگی خود را برای دادن خون به عزیزانی که نیاز به این ماده حیاتی دارند اعلام می نمایند ودر خدمت مردم هستند.

کد خبر 32203

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد